Der er mange omkostninger forbundet med det, at drive virksomhed. Selvom de fleste af disse omkostninger er forudsebare, kan simple opgaver såsom telefonpasning og kundeservice koste mange penge på den lange bane. Af selvsamme grund vælger flere og flere små- og mellemstore virksomheder i dag at outsource deres kundeservice, til udbydere såsom CityCallCenter.dk.
Sparer virksomheder tid og penge
For det døgnåbne call center i København, CityCallCenter, er efterspørgslen på god og kvalificeret kundeservice til at tage og føle på. Med sit hovedkontor i Indre By har CityCallCenter de seneste år oplevet, at små- og mellemstore virksomheder i stigende grad har brug for at outsource deres kundeservice og telefonpasning til eksterne partnere. Dette skyldes i høj grad de mange ressourcer det kan tage, at håndtere indgående opkald, besvare mails, booke møder, m.m., på daglig basis. Som samarbejdspartner tilbyder CityCallCenter bl.a. 24/7 telefonpasning, skræddersyet kundeservice, og både besked- og omstillingsservice, for at sikre, at alle behov mødes. Ved at outsource telefonbesvarelse og kundeservice til CityCallCenter, sparer små- og mellemstore virksomheder dermed både tid og penge, der kan investeres andetsteds.
Call centeret kan derudover, med fordel, markedsføre sig på sine gamle, smukke kontorlokaler. Kontorlokalerne på Hammerensgade 1, 2. 1267 København K er ledige for samarbejdspartnere at leje, og giver små- og mellemstore virksomheder mulighed for at arbejde, og afholde møder, på en af Danmarks mest eftertragtede erhvervsadresser. Her giver både bygningen, kontorlokalerne og receptionen udtryk for professionalitet, og lader besøgende få et førstehåndsindtryk, som de sjældent glemmer. På denne måde tilbyder CityCallCenter ikke blot en professionel kundeservice, men en helhedsoplevelse, som kommer små- og mellemstore virksomheder til gode.
Går ikke på kompromis med kvaliteten
Selvom efterspørgslen på CityCallCenters ydelser er støt voksende, er det en mærkesag for virksomheden ikke at gå på kompromis med kvaliteten. Med mere end 20 års erfaring i ryggen, har CityCallCenter konstrueret sin infrastruktur til at kunne yde kvalitetsbevidst, og specialiseret, service for sine kunder. Dette er en essentiel pointe i forhold til CityCallCenters konkurrencedygtighed, da infrastrukturen tillader virksomheden at yde den samme, professionelle service, uanset kundernes individuelle specifikationer, og forretningsmodeller. På denne måde sørger CityCallCenter for, at virksomheder indenfor alle brancher kan benytte deres service. Virksomheden selv, begrunder sin succes med en kombination af et professionelt team, og et stærkt, etableret arbejdsmiljø. Som det fremgår på deres hjemmeside, betyder et godt arbejdsmiljø at de ansatte er glade og tilfredse - og at det kan høres på deres stemmer. I en branche hvor kundekontakt er den primære del af hverdagen, er det vigtigt for virksomheden at have et team af medarbejdere, der er passionerede omkring at yde en god service, og at snakke med mennesker.
Hvis du har lyst til at læse endnu mere om CityCallCenter, deres koncept og de forskellige ydelser som de tilbyder, kan du altid gå ind på deres hjemmeside, eller kontakte dem i forhold til eventuelle spørgsmål.