Fik investering i "Løvens Hule": Derfor valgte jeg Mia Wagner

Mia Wagner og Trine Hansen fandt hinanden i "Løvens Hule". (Foto: Foto: Per Arnesen/DR)

Torsdag aften takkede iværksætter Trine Hansen fra festshoppen Party In A Box ja til en investering fra investor Mia Wagner i TV-programmet ”Løvens Hule”. 

Der var kamp om iværksætter Trine Hansens gunst i aftenens ”Løvens Hule” på DR 1. Flere af ’løverne’ ville gerne være en del af virksomheden, Party In A Box, der giver kunder mulighed for at sammensætte en box med festartikler til den næste fest.  
 
Valget faldt på Mia Wagner, som er koncerndirektør i Freeway, der har stor erfaring med webbaserede virksomheder og står bag blandt andet Dating.dk og Plusbog.dk. 
 
– Jeg valgte Mia, fordi jeg synes de værdier, hun står for, også er nogle af dem, jeg vægter højt. Jeg havde også hørt rigtig godt om hende fra andre virksomheder, koncernen har investeret i. De fortalte, at når Freeway investerer, så tager de ansvar, siger Trine Hansen, stifter og direktør i Party In A Box til Avisen.dk. 
 
Ikke "I", men "vi" 
En investering fortalte hende, at de havde oplevet, at Mia Wagner i samtaler om deres virksomhed ikke sagde "I", men derimod "vi". 
 
Det styrkede Trine Hansen i troen på, at hun skulle sige ja til Mia Wagner i løvehulen. Og hun har ikke fortrudt. 
 
– Jeg forventer, Mia og Freeway kan hjælpe med at tage min virksomhed til det næste niveau, både i forhold til strategi og digital markedsføring. De kan hjælpe mig med at få et mere strategisk og datadrevet blik på virksomheden, siger Trine Hansen. 
 
Der var rift om Trine Hansen, da hun præsenterede sit koncept, Party In A Box, for iværksætterne i "Løvens Hule" Per Arnesen/DR
 
Iværksætteren kan forvente masser af opbakning fra sin nye investor.  
 
– Jeg er så glad for Trine valgte Freeway. Hun er en fantastisk profil, og der er et stort vækstpotentiale i Party In A Box. Sammen kan vi løfte virksomheden til at blive hele Danmarks festshop, siger koncerndirektør i Freeway Mia Wagner. 
 
Party In A Box blev stiftet i 2017 og havde sidste år en omsætning på cirka 700.000 kroner. I år er ambitionen to millioner, og på sigt drømmer Trine Hansen om i løbet af de næste fem år at blive blandt de tre største festleverandører i Danmark.