Den Blå Avis nulstiller også fremover din konto, hvis du ikke har været forbi i tre måneder.
Det står klart efter Newspaq i dag har bragt historien om, at Forbrugerrådet kritiserer kræmmerportalen for den "unfair" metode.
Dba.dk har ellers dagen igennem nået henvendelser fra utilfredse brugere, der ville have deres penge igen.
"17 brugere har henvendt sig i dag. Dem har vi givet pengene tilbage på deres Blå-konto," siger direktør Claus Andersen.
Samtidig har hjemmesiden opdateret deres brugerbetingelser.
"Vi har i fredags opdateret vores brugervilkår, så de afspejler det, vi rent faktisk gør. Nemlig, at vi udbetaler pengene, hvis folk retter henvendelse til os," forklarer Andersen.
Dermed står det klart, at det også fremover kræver en aktiv handling fra dba.dk's brugere, hvis de vil have pengene igen, har de været fraværende fra hjemmesiden i mere end 90 dage.
En fremgangsmåde der langt fra behager Forbrugerrådet.
"Det kan ikke være rigtigt, at forbrugeren skal henvende sig for at få deres egne penge igen. Hvis Den Blå Avis vil nulstille konti, så burde pengene automatisk gå ind på brugerens bankkonto eller noget lignende," har jurist Anette Høyrup tidligere udtalt.
275.000 brugere har alene i dag besøgt dba.dk.