Salling Groups svar på Amazon har nu indgået en aftale med et af mærkerne under Bestseller-koncernen.
Onlineplatformen Wupti.com og Bestseller-koncernens sportsmærke Only Play har indgået en aftale, skriver Salling Group i en pressemeddelelse.
Med aftalen rykker Only Play sine kollektioner af sportstøj ind på Wupti.com.
Målet er at nå ud til endnu flere kunder i Skandinavien.
- Nogen gange giver 1+1 mere end 2, og det er præcis tilfældet her. Nøglen til succes ligger i samarbejdet og i at koble sig på hinandens styrker og udvikle sig derfra, siger Jette Radich, administrerende direktør i Wupti.com, og tilføjer:
- Et stort og velkendt brand på en stærk online platform gavner kendskabet til begge parter. Vigtigst for mig er dog, at vi hele tiden udbygger Wupti.com med flere varegrupper til glæde for vores mange besøgende.
Bestseller er tilfredse
Only Play kan blandt findes på Zalando, som blandt andre Bestseller-milliadæren Anders Holch Povlsen er storaktionær hos, men Bestseller fremhæver, at det nye samarbejde gør det nemmere for kunderne at finde tøj fra Only Play.
- Vi er overbeviste om, at samarbejdet, ikke mindst på den lange bane, kan være meget gavnligt for både os og Wupti, siger Peter Nørby, som er International Sales Manager hos Bestseller.
Samarbejdet effektueres til august.
Wupti ejes af Salling Group og er landets største e-markedsplads, som alle danske webbutikker kan være en del af.
Bestseller er Danmarks største modekoncern og ejes af Anders Holch Povlsen. Han er administrerende direktør i virksomheden.