Dagligvaregiganten Dansk Supermarked vil ind på det voksende mobilmarked, der årligt omsætter for et tocifret milliardbeløb, skriver epn.dk.
Dansk Supermarked, der står bag dagligvarekæder som Føtex, Netto og Bilka, har hidtil kun videresolgt taletidskort og mobilløsninger for andre selskaber.
Det vil ændre sig. Ifølge epn.dk er Dansk Supermarked på vej med sit eget mobilselskab, der skal tage kampen op mod de store som TDC, Sonofon og Telia.
Et naturlig skridt, der er dømt til succes, lyder det fra adm. direktør i teleanalysefirmaet Strand Consult, John Strand.
Det danske marked for mobiltelefoni udgør 14,5 milliarder kroner.
Du vil modtage en email med et link du skal klikke på, for at verificere din mailadresse. Når du har gjort det, vil du begynde at modtage nyhedsbrevet.
Som nyhedsbrevsmodtager sender vi dig nyhedsbreve indeholdende breaking news, dagens vigtigste nyheder samt redaktionelle kampagner. Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, accepterer du samtidig, at nyhedsbrevet kan indeholde kommercielt indhold i form af tilbud, læserundersøgelser, konkurrencer og events fra Avisen.dk samt markedsføring af produkter og ydelser fra 3. part.
..og din tilmelding blev ikke registeret.
Klik eventuelt her, og prøv igen, eller kontakt os på avisen@avisen.dk. Så hjælper vi dig med at blive tilmeldt.