Nu hvor verdenspressen, tennisfans og almindelige danskere efterhånden er færdige med at diskutere Caroline Wozniackis bagparti, er turen kommet til den unge stjernes tænder.
Det håber eltandbørste-firmaet Oral-B i hvert fald.
Caroline Wozniacki går nemlig i den garvede badmintonstjerne Camilla Martins fodspor og bruger smilet til at tjene lidt ekstra reklamekroner.
I kampagnen "Winning Smile," skal hele Danmarks Caroline, som amerikanerne sidste år døbte 'Miss Sunshine', få os allesammen til at tænke på tandhygiejne.
"Jeg har det rigtig godt med at være en del af Oral-B's kampagne 'Winning Smile', fordi den handler om at have den rette indstilling og at forberede sig grundigt på hver udfordring. Forhåbentlig kan jeg være med til at inspirere folk til at smile lidt mere og selvfølgelig kæmpe det bedste, de har lært," siger Caroline Wozniacki.
Så sent som i dag fik den unge dansker med den lukrative karriere grund til at vise bisserne. Ubesværet besejrede hun nemlig italieneren Sara Errani i to sæt 6-4, 6-2. Vinder hun sin kamp i morgen, bliver hun verdens bedste.
Måske med verdens bedste smil.