Bisca

Bisca A/S tilbagekalder Karen Volf Kanelkager

Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.
Følgende Kanelkager trækkes tilbage:

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.06.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 28.06.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 17.07.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.07.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 08.08.2017

EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 29.08.2017

Produkterne er solgt i Føtex, Bilka, Netto, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli Brugsen, Fakta, Irma, Rema 1000, Løvbjerg, Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb og Dagrofas andre butikker over hele landet.

Kagerne tilbagekaldes grundet enkelte fund af mug i kagerne. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle kanelkagerne fra Karen Volf fjernes nu fra hylderne i supermarkederne ind til årsagen er fundet.

Hos Bisca arbejder man nu på højtryk for at sikre, at en lignende fejl ikke sker igen:

"Kanelkagerne er bagt på vores fabrik i Sverige, og vi er lige nu i gang med at undersøge årsagen. Det er klart, at det ikke må ske, og derfor sender vi ikke flere kanelkager ud til butikkerne, før vi har løst problemet," siger Produktionsdirektør hos Bisca, Jesper Arentoft Ahrenkiel.

Har du som forbruger købt en Karen Volf Kanelkage med et af ovennævnte EAN-varenumre og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i.

I tilfælde af spørgsmål kontaktes produktionsdirektør hos Bisca A/S, Jesper Arentoft Ahrenkiel på tlf. 7211 0420.
Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.

Følg os på Facebook

Så får du nyheder direkte leveret, og kan deltage i debatten på vores artikler.