Sidste sæson af "Løvens Hule" nok mest farverige investering, L’Amourbox, har siden programmet haft særdeles travlt, og det glæder både idémand Kristoffer Hjerrild og de to løver Mia Wagner og Jan Lehrmann, som har investeret 1,2 millioner kroner (25 procent af virksomheden), og siden da er det gået stærkt. Bokskonceptet nærmer sig nu 5.000 medlemmer. Det har skabt enorm travlhed for den lille startup, der har haft svært ved at følge med.
– Før, under og efter var vi begravet i arbejde og kæmpede alt, hvad vi kunne for at følge med de mange nye medlemmer, der havde spørgsmål, og det var lidt af en kamp. Men heldigvis gik det, som det skulle, og vi er virkelig glade og taknemmelige for alle de nye medlemmer, der har lyst til at være en del af L’Amourbox, siger idémand og direktør Kristoffer Hjerrild.
Prioriterer kærlighed
Koncerndirektør i Freeway og løvinde i det populære iværksætterprogram, Mia Wagner, er glad for den gode udvikling, men også i lige så høj grad for det vigtige budskab bag.
– Da jeg første gang mødte Kristoffer, kunne jeg først og fremmest se en iværksætter med ild i øjnene, og jeg synes også, L’Amourbox er et fantastisk koncept, som prioriterer noget så vigtigt som kærlighed, siger Mia Wagner.
Jan Lehrmann supplerer: – Jeg er virkelig spændt på, hvad fremtiden bringer. Allerede nu oplever vi en fantastisk udvikling, og jeg er glad for, at jeg kan bidrage med min erfaring fra abonnementsverdenen, så vi i de kommende år kan nå ud til endnu flere.
Kristoffer Hjerrild har da også store planer med sin lille virksomhed. – Vi har store ambitioner for L’Amourbox og er allerede på vej ind i flere lande og håber, vi på sigt kan være med til at gøre en forskel i hele Europa, siger han.
Bedre sex
L’Amourbox er danskernes erotiske svar på fast at abonnere på en beautyboks. Den erotiske par-boks udsendes seks gange om året og kan i princippet indeholde alle typer af sexlegetøj og andre erotiske produkter.
En undersøgelse blandt 1.000 medlemmer (med en gennemsnitsalder på 29 år) har spurgt om deres vaner og oplevelse før og efter de blev medlem af L’Amourbox.
Hele 93,2 procent af parrene satte kryds ud for, at det har givet sexlivet mere spænding og har fået dem til at komme tættere på hinanden.
I gennemsnit vurderede medlemmerne at kvaliteten på deres sexliv var 7 ud af 10 før de blev medlemmer og efterfølgende 8 ud af 10. Samtidig medførte det at parrene gik fra at have sex 7,5 gange om måneden til efterfølgende at være oppe på 8,6.
Læs mere om undersøgelsen her: https://www.lamourbox.dk/lovefacts