Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.
Pressemeddelelse fra If Skadeforsikring
Forsikringsselskaberne er autoværkstedernes største kunder, når det kommer til skadesreparationer. Et godt samarbejde parterne imellem er væsentligt og har direkte indflydelse på bilejernes oplevelse af værkstedsbesøget.
Værkstederne har taget stilling til bl.a. forsikringsselskabernes kvalitetsniveau, dialogen med selskaberne og forståelse for autobranchens arbejdsvilkår og bilejernes kundeoplevelse.
Hos If glæder man sig især over, at det nu er tredje gang i træk, at Autobranchen vurderer If som det selskab, der gør mest for at skabe en nemmere hverdag hos værkstederne.
- Vi er rigtig glade for at, Autobranchen laver denne tilfredshedsundersøgelse. Vi foretager hele tiden forbedringer, for at gøre vores kunders skadesreparation så ukompliceret som muligt. Et velfungerende og konstruktivt samarbejde med værkstederne er helt grundlæggende for den gode kundeoplevelse, siger Jørgen Koch, der er taksatorchef i If.
- Vi har forenklet flere processer og har en god dialog med værkstederne for at skabe et så effektivt og gnidningsløst flow i samarbejdet som muligt. Prisen er et synligt bevis på, at værkstederne værdsætter disse indsatser i dagligdagen, siger Jørgen Koch.
Undersøgelsen og kåringen af Årets Forsikringsselskab foretages hvert andet år.
Kontakt:
Informationschef Birgitte Ringbæk tlf.: 3687 4183 / 6120 5009 email: birgitte.ringbaek@if.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/autobranchen-karer-if-som-arets-forsikringsselskab?releaseId=13561348
Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.