London er allerede ved at blive fyldt godt op af folk, der skal deltage i OL, som starter om knap to uger.
Mange af dem er bare ikke atleter, men journalister.
I alt 21.000 journalister, fotografer, kamerafolk og teknikere kommer til at dække legene på tv, radio, skrift og ikke mindst på sociale medier som Facebook og Twitter.
Og på mange måder bliver OL en kæmpe mediebegivenhed. Den amerikanske mediegigant NBC sender 2700 mand til England for at producere mindst 5500 timers dækning, mens britiske BBC stiller med 765 folk, som skal sende 2500 timers live-tv.
Men man behøver slet ikke at tænde for tv'et for at følge konkurrencerne.
BBC sender direkte fra sin Facebook-side, mens NBC sender samtlige konkurrencer på sin egen hjemmeside.
- Dette vil blive den mest omfattende dækning af en begivenhed nogensinde, siger formanden for NBC Sports Group, Mark Lazarus.
De to mediemastodonter (NBC og BBC) vil også eksperimentere med at sende i 3D. Indtil videre ser det dog kun ud til, at det er mændenes 100-meter-løb, som kommer til at blive sendt live i det tredimensionelle format.
De mange journalister skulle også være sikret gode arbejdsforhold i to spritnye pressecentre. Her er der ikke bare plads til computere og andet udstyr, men der er også banker, et posthus, træningscenter, supermarked, frisør, lægehjælp og restaurant.
Arrangørerne regner med at servere omkring 480.000 måltider og 1,6 millioner kopper te og kaffe.
Trætte, udkørte og ømme journalister får også mulighed for at få en gang massage i pressecentrets massageklinik.
Ud over de 21.000 akkrediterede journalister vil op imod 8000 af deres kolleger dække de ikke-sportslige aspekter af legene som eksempelvis sikkerhed og det ventede transportkaos.
Omkring 160 danske journalister ventes ifølge fagbladet Journalisten at rejse til London for at dække OL.
/ritzau/AFP