Østjyllands Politi har sigtet en 20-årig mand fra trafikdrab. Sigtelsen kommer, efter at en personbil sent tirsdag aften brasede ind i et hus på Hindøvænget i Tilst ved Aarhus. En 64-årig kvinde, der boede i huset, blev dræbt ved påkørslen.
Ved et grundlovsforhør ved Retten i Aarhus er manden varetægtsfængslet i 14 dage. Han nægter sig skyldig, men kærede ikke kendelsen om varetægtsfængsling til landsretten.
Den 20-årige mand blev anholdt sent tirsdag aften efter hændelsen. Politiet har siden efterforsket sagen intensivt natten igennem og hele onsdagen, og efterforskningen fortsætter.
Østjyllands Politi har for nuværende ikke yderligere kommentarer eller udmeldinger i sagen.
Ifølge DR.dk kørte bilisten over 100 km/t da ulykken skete.