En medarbejder fra det amerikanske flyselskab US Airways har formentlig fået røde ører, efter at vedkommende i går tweetede et højst upassende pornografisk billede til en kunde.
Det skriver Business Insider og flere andre amerikanske medier.
Hvad der startede som en helt uskyldig korrespondance mellem kunden og flyselskabets PR-afdeling udviklede sig i en noget bizar retning, da kunden blev ved med at brokke sig over et forsinket fly.
Elle sendte et tweet til US Airways, hvor hun brokkede sig over, at hendes flyvetid blev forlænget med en time grundet overvægt.
I første omgang svarede US Airways pænt tilbage, at de var utroligt kede af hendes dårlige oplevelse.
Men da Elle blev ved med at brokke sig og tilmed klagede over, at US Airways ikke besvarede alle hendes henvendelser, sendte flyselskabet billedet ovenfor som svar.
Efter blot en time blev billedet fjernet fra Twitter, og US Airways har undskyldt episoden og oplyser i en mail til Business Insider, at de er i gang med at undersøge sagen.