En ung, kvindelig tekstforfatter i reklamebranchen har bogstaveligt talt arbejdet sig ihjel.
Mita Diran, som var ansat i reklamebureauet Young & Rubicam i Indonesien, havde i månedsvis haft en ordentligt mængde overarbejde. Ofte arbejdede hun et døgn i træk eller mere, fremgår det af den unge kvindes tweets på det sociale medie Twitter.
Men for få dage siden gik det galt, skriver nyhedsmediet Gawker.
"Har arbejdet i 30 timer i træk og kører fortsat derudaf," skrev Mita Diran på Twitter den 14. december.
Kort efter kollapsede hun med et hjertetilfælde, gik i koma og vågnede aldrig op igen. Hendes mor annoncerede efter et par dage, at den unge reklamearbejder var død.
Mita Diran er ikke den første unge reklametekstforfatter, der dør af overarbejde.
I maj døde en ansat i den kinesiske reklamebranche ved sit skrivebord, efter at have arbejdet til klokken 11 om aftenen hver dag i en måned i træk.