Hele Danmarks popdronning ser sig selv som et værdifuld varemærke, og det udnytter hun til fulde.
I et interview med Børsen fortæller hun, hvordan hun ganske bevidst iklæder sig bestemte ting og taget letpåklædte selfies.
Medinas enorme popularitet i en ellers presset musikbranche gør, at hun har en kæmpe fanskare, som følger hende i tykt og tyndt på de sociale medier. Derfor er hun attraktiv at arbejde sammen med for danske virksomheder. Det har blandt andet resulteret i samarbejder med Gosh og Schweppes.
Virksomhedernes produkter markedsfører hun ofte på sine selfies, og hun anslår, at 80 procent af hendes selfies er nøje opstillet.
"Det er tit, jeg siger til drengene i studiet, når vi uploader et eller andet, at så ser vi, hvor lang tid der går. Ti minutter, så ligger det på alle netsiderne, og så står der en sodavandsflaske fra Schweppes lige bagved på alle billederne. Jeg ved godt, hvad jeg gør. Det er så nemt," siger Medina til Børsen.
Medina understeger dog, at hendes største forretning stadig er musikken.
Kilde: Børsen