Nyhedsbrev | Opret profil | Log ind | Avisen.dk bruger cookies, læs mere herCookies & privatlivspolitik

Kendis-par på røven i desperat pengejagt

Hestepigen Tina Lunds kommende mand, den tidligere fodboldspiller Allan Nielsen, skylder 53 millioner kroner væk.

, 4. august 2011 kl. 08:27 (opdateret kl. 08:56)
Start et spil på Spigo.dk
Spil
Drømmen om et rigtigt prinsessebryllup koster dyrt, og derfor er Tina Lunds gældsramte kæreste igang med skaffe sponsorater.
Drømmen om et rigtigt prinsessebryllup koster dyrt, og derfor er Tina Lunds gældsramte kæreste igang med skaffe sponsorater. Foto: Scacnpix, Reuters, CAREN FIROUZ

Om få uger skal rideprinsessen Tina Lund og den tidligere målkonge på grønsværen Allan Nielsen holde storstilet bryllup over tre dage på et slot.

Men nu viser det sig, at den kongelige version af et kendispar muligvis er kommet til at skure lidt for meget op for bryllupsambitionerne.

Hestepigens kommende mand er nemlig økonomisk på spanden. Hans to selskaber, Ejendomsselskabet af 15/12 2003 Aps og Anpartsselskabet af 19.08 2003, har en samlet gæld på over 53,5 millioner kroner, skriver B.T.

Derfor har parret i jagten på finanser kontaktet ugebladene Se og Hør og Billed-Bladet og tilbudt dem rettighederne til deres bryllupsbilleder for 75.000 kroner.

"Det er korrekt, at vi har fået en venlig forespørgsel, men vi har pænt takket nej," siger Se og Hørs ansvarshavende redaktør Kim Hemmingsen til B.T.

Ungersvende skal dog ikke sætte forhåbningerne op om, at den slunkne kasse betyder, at hestepigen dukker op med numsen bar. Tina Lund har allerede afsløret, at brudekjolen af modeskaberen Lasse Spangenberg er sikret - gennem sponsorater, vel at mærke.

Ifølge Ekstra Bladet kæmper Allan Nielsen også med at skaffe flere sponsoraftaler med leverandører.

Brylluppet står til at finde sted 20. august på Næsbyholm Slot på Fyn.

Kilde: B.T og Ekstra Bladet

NYHEDSBREV
 
Interesserer du dig for nyheder om job og arbejdsliv, så prøv Avisen.dk's nyhedsbrev!
separator
Du kan naturligvis altid framelde dig igen, og vi deler ikke din mail med andre.
Læs vores forretningsbetingelser.
DEBAT OM ARTIKLEN
For at kommentere skal du være logget på Facebook. Logges på via "Kommenter via...", genindlæs siden
04.08-2011 | 10:56 af jan ursin
Hvad med at lave lidt "Tæring Efter Næring"????
Det må vi andre dødelige.....men vi kan jo heller ikke bare gå konkurs................
 
04.08-2011 | 11:00 af Lars Nunnegaard
Det kender kendisserne ikke noget til. Men de kan jo starte med en hestebøf.
 
 
04.08-2011 | 11:20 af Carsten Svendsen
"Når krybben er tom spiser vi hestene!" :o)
 
04.08-2011 | 11:31 af Lars Nunnegaard
Og så kan de grilles!
 
 
04.08-2011 | 12:52 af Kristian Mortensen
Barbacue?
Flamberet hestekotelet?
Der kommer vel også en sum penge ind fra skrothandlerne fra hesteskoene, omend den er yderst beskeden, det er dog en start!!!
:-))
 
 
04.08-2011 | 11:52 af henrik jensen
det er hårdt at være Allan, find Du dig en kone som Du har råd til, Tina er for dyr idrift
 
04.08-2011 | 12:46 af winnie eldrup
Det er rent Morten Koch - var der ikke en gammel dansk film der hed: Kampen om Næsbyholm eller Næsbygård. Der kommer nok en godsejer og redder dem til sidst.....
 
05.08-2011 | 10:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.08-2011 | 02:16 af Kristian Mortensen
Kommentar er blevet slettet.
 
 
05.08-2011 | 09:35 af Henrik Kristensen
Gud fader bevares hvor er det dog ulækkert at høre sådan nogen kommentarer hvad fanden har de stakkels heste at gøre med deres pengemangel og er i klar over hvor stødene jeres kommentarer kan virke på andre mennesker?
Her i Danmark må man ikke eje noget, og gør man, så skal man holde sin kæft med det, for ellers skal man høre på folk som, Lars Nunnegaard , Carsten Svendsen, Kristian Mortensen, Henrik Jensen, eller soen til Winnie Eldrup, Og deres forkvaklede holdning til rig og fattig, men det er jo også det ugebladene lukrerer på, det er jo så herligt når det går andre skidt, og endnu være hvis det går dem godt.
Men man skal bare huske på at dem der har ejet eller Ejer noget, er dem der holder hjulene i gang her i landet, det er en af de ting som man tit glemmer i sin fordømmelse af dem der virkelig knokler og har lidt på kistebunden, så jeres ulækrere og stødene kommentarer siger mere om jer selv en om dem der ejere noget fattigrøve og fattigrøv er lige hvad i er og det er man når man ikke har overskud til at glæde sig over at det går andre godt og især håner andre når det går ned af bakke så er man rigtig lille i den her verden.
Den Hvide Kanin
 
 
05.08-2011 | 09:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.08-2011 | 09:57 af jan ursin
Nu er heste jo en ALMINDELIG spise her i Danmark og har været det ALTID....
Bare også husk at dem der IKKE ejer noget også holder hjulende i gang........Med bla. deres Arbejdskraft både frivillig og lønnet samt købe kraft
PS: Man spiser også Kaniner her i Danmark!..........Og grise og køer og duer og fisk og fjerkræ og meget mere........
 
05.08-2011 | 12:50 af Henrik Kristensen
Det er jo ikke så meget det at man kan æde deres heste fred være med det, men det er den misundelse der ligger i undertonen på det der er skrevet det er det der så ulækkert , for ikke at tale om den nedladen holdning generelt folk har til nogen der bare har lidt på kistebunden det er det jeg harmes over.
Og til Jan Ursin jeg spiser da også selv en kanin ven i ny og næ, og du har da også ret i at os almindelige ukendte Dansker også holder hjulende i gang med at Tralle for de rige, men sådan har det jo altid været, forskellen på i dag og den gang er bare, at i dag bliver mand bare fyret og kan forlade arbejdspladsen , men i gamle dag blev man aflivet med et nakkeskud og båret ud til et overskudshuld i jorden, men jan det er folks holdning til dem der ejere noget, hvad er det nu vi kalder dem? er det ikke de rige svin , liguster fasister, og hvor er det ulækkert at se på at de kommer kørende i deres stor biler, hvor får de pengene fra, det er det jeg syntes er ulækkert at høre på, samt at når det så går de rige det dårligt så er man hoverende over for dem for de skal ikke tro de er noget , for pokker de er da lige så meget vær som os andre.
Per du skriver at de rige er grådige! Er vi alle ikke det på et eller andet punkt, nogen vil bare ikke indrømme det, mens andre snyder og bedrager bevist får at berige sig, sådan er vi mennesker og hverken du eller jeg kan lave om på det mere vil have mere hvis du tvivler på det jeg siger så tag en håndfuld hundredkronesedler og kast dem højt op i luften inde på Rådhuspladsen og du vil få syn for sagen folk vil slås for de penge der er kastede
Så vi skal lade være med at håne noget det går dårligt for, samt vi skal lade være med at misunde dem der har lidt på kistebunden.
Den Hvide Kanin
 
 
05.08-2011 | 13:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.08-2011 | 11:12 af Henrik Kristensen
Per du skal huske at vi alle er født lige uden undtagelse, og der er et ordsprog der siger at en hver er sin egen lykkesmed.
Altså om du er rig eller fattig er lige fedt, det vi nok lige skal tænke på først, det er om du er rask og sund, og er du det! så betyder det sku ikke en rygende fjert om du er rig eller fattig , hvorfor er du så harm over at der er nogen det er gået godt for i den her verden, hvis man kan sig at det er godt at være rig ?
Den Hvide Kanin
 
 
05.08-2011 | 10:11 af egon legaard
Det kan næppe være, fordi damen har betalt sine ansatte for meget i løn...
 
 
05.08-2011 | 20:45 af Maria Kvolbæk
Ak ja "stakkelt Tina"-men hun har selv valgt sin kommende mand. Men et stort tillykke skal lyde.
 
18.08-2011 | 12:17 af Finn Sørensen
Når Tine og Allan nu selv har valgt at stille op på "Øretævernes Holdeplads", så må De også finde sig opmærksomheden, i den anledning! De kunne jo evt. have valgt at afholde Deres bryllup i ubemærkethed, - og selv at afholde udgifterne, - i den forbindelse!