Lagsagne-blanding til kun 10 kroner, hakket oksekød til 15 kroner og knaldbillige appelsiner til blot én krone styket. Jo, der er masser af gode tilbud i Rema 1000 i den lille midtjydske by Børkop. Og takket være discountbutikkens skægge og umiddelbare souschef når de tilbud i øjeblikket ud til hele Danmark. Og det endda uden at butikken betaler en krone for det.
Souschefen hedder Michael Simonsen, og butikkens tilbudsvideoer med ham i hovedrollen hitter for for vildt på Facebook. De er optaget i bedste håndholdte dogme-stil a la Lars von Trier og viser Michael Simonsen, der entutiastisk fremhæver gode tillbud.
Den seneste video med ham blev lagt på i weekenden og er foreløbig blevet set over 300.000 gange.
- Det er jo helt vildt. Vi er utrolig glade for folks reaktioner. Det er meget positivt, siger Michael Simonsen til tv2.dk.
(artiklen fortsætter under updaten)
Metroxpress har også talt med den glade mand, som fortæller, at han sådan set blev frontfigur i videoerne, fordi ingen af de andre ansatte har lyst til at være i rampelyset.
- Folk er ellevilde, og de synes, det er modigt, at man som butik kan finde på sådan noget, nu hvor det ikke er sådan, en butik plejer at reklamere, siger Michael Simonsen til metroxpress, der ligesom TV 2 har talt med folk med forstand på markedsføring.
Eksperterne roser videoerne fra Rema-butikken, fordi de helt i tråd med tidens trend har et ærligt og upoleret look fremfor de klassiske indstuderede og ofte ganske urealistiske reklamer.
- Michael Simonsen er den mand, vi gerne vil møde i en lille flække. Han er menneskelig og snakker om gode tilbud - for det er det, han lever for. Han er næsten som en figur, reklamefolk kunne have opfundet, siger Sune Bang, administerende direktør i kommunikationsbureauet København, til tv2.dk.
Og mon ikke Michael Simonsen snart har flere gode tilbud parat til Børkop og omegn?