Jobindex trækker sin aprilsnar tilbage efter negative reaktioner, skriver eb.dk.
Det sociale karrieremedie bragte et jobopslag idag, hvori de søgte en:
'Marketingschef til Zoologisk Haves nye taskekollektion'.
For at komme i betragtning til jobbet skal man være:
'glad for dyr og have et solidt marketingstalent, og kunne sælge modeprodukter, produceret af nogle af verdens mest eksotiske dyreracer.'
Jobindex lokkede med, at man kunne:
'Være med fra start, når Zoologisk Have lancerede den nye 'Marius' taskekollektion.'
Men Zoologisk Haves sponsorer brød sig ikke om vittigheden, så nu er aprilsnarren slettet
Direktør Kaare Danielsen fra Jobindex siger til eb.dk:
"Hvis ikke alle synes, det er sjovt, så er det ikke sjovt, og Zoologisk Have har fået negative reaktioner, blandt andet fra nogle af deres sponsorer, som ikke synes aprilsnaren er lige så morsom som vi synes, og det er jo ikke meningen," siger han.
Se den uheldige aprilsnar på jobindex, inden den forsvinder (link kan være aflivet af jobindex).
Læs historien på eb.dk