Nyhedsbrev | Opret profil | Log ind | Avisen.dk bruger cookies, læs mere herCookies & privatlivspolitik

Indvandrer jagtes efter knivoverfald

En 42-årig grønlænder er stadig i livsfare efter et knivoverfald i Århus. Politiet efterlyser en ung indvandrer, som vidner har set løbe fra stedet.

, 16. september 2007 kl. 10:13
Start et spil på Spigo.dk
Spil

Lægerne på Århus Sygehus har hele natten kæmpet for at redde en 42-årig grønlænders liv. Han er blevet genoplivet flere gange i løbet af natten og befinder sig her til formiddag stadig i livsfare, men hans tilstand skulle være stabil.

Den 42-årige grønlænder blev lørdag aften stukket ned med en kviv eller skruetrækker på en parkeringsplads i Tilst ved Århus.

Politiet har indkaldt forstærkninger i jagten på gerningsmanden.

- Vi ved intet om, hvorfor han blev overfaldet. Det har ikke været muligt at afhøre den 42-årige, men flere vidner har fortalt, at de så en dreng af udenlandsk oprindelse løbe fra stedet, og det spor følger vi blandt andet, siger politikommissær Jens Peter Andersen fra Østjyllands Politi til Avisen.dk.

Politiet efterlyset nu den unge indvandrer, der blev set løbe fra stedet. Han beskrives som 15-16 år, 160 centimeter høj og mørkt hår. Han var iført en rød- og sortstribet hættetrøje. Østjyllands Politi kan kontaktes på 87 31 14 48.

Debat om artiklen:
For at kommentere skal du være logget på Facebook. Logges på via "Kommenter via...", genindlæs siden
16.09-2007 | 11:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:38 af karenmarie
Det betaler sig altså at overfalde grønlændere? Det gør at kommunen flytter ofrene, men lader forbryderne gøre som de vil og beholde det område som de har KÆMPET for at have eneret over? Hvem bliver de næste der skal mobbes eller trues ud af Gellerup og andre ghettoer?
 
16.09-2007 | 11:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 11:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 12:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 12:12 af karenmarie
bitten 2

Nåh du mener at det er ok at mobbe og true grønlændere hvis de er misbrugere? Så er det helt ok at beboere giver dem bank eller truer dem?
 
16.09-2007 | 12:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 12:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 12:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 12:52 af Brylle
Motiv...Tjaaaaaaaa ofret er jo Grønlænder, så det må BESTEMT være racistisk motiveret.

Det syntes jeg altid i journalister glemmer at få med i overskriften.

Den glemmes ikke hvis det er Peter der overfalder Ali
 
16.09-2007 | 12:54 af Brylle
Bitten 2

Grønlændere må vi jo tage os af før vi tager os af alle andre.

De er vores egne.

Og i øvrigt er grønlændere udsat for utroligt meget racisme fra indvandre.

Bare tag en surf med google!!!!
 
16.09-2007 | 12:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:43 af Brylle
Bitten 2

At stikke en mand i halsen med en kniv er fandema SYGT!

Dette uanset hvad!

Jeg kender også grønlændere i min lille by der får sig en tår, men de har ALDRIG været provokeret så de endte med en kniv i halsen eller generet nogen så de blev overfaldet.

Men nu har vi heller ikke nogen muslimer i min by, så det er måske derfor :O)
 
16.09-2007 | 13:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:47 af Brylle
Bitten 2

Det er jo direkte sygt det du har skrevet i debatten om grønlændere. og jeg er ikke et sekund i tvivl om at du ALDRIG har arbejdet med Grønlændre.

Hvorfor skulle de være mere utroværdige end feks dig eller Ali ?

Du har nogle syge fantasier...det er helt sikkert.
 
16.09-2007 | 13:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:50 af Brylle
Bitten 2

og hvor mange muslimer er det så lige der bor på grønland ???

Kan du ikke høre hvor dumt det er det du fantaserer ?
 
16.09-2007 | 13:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:52 af Brylle
Bitten 2

vil du så fortælle mig hvorfor det hedder racistisk vold når en dansker uanset grund tæver en muslim ?
 
16.09-2007 | 13:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 13:53 af Brylle
Bitten

Citat

Knivstikkeri er hverdagskost på Grønland. Grønlændere klarer den del glimrende også uden hjælp fra muslimer. Indtil videre kendes baggrund og motiv som sagt ikke.

Har du styr på hvor mange kniv stikkerier der er begået af indvandre siden de kom her til sidst i tresserne ?

AV MIN ARM!
 
16.09-2007 | 14:05 af Brylle
C Svendsen

Jeg er helt enig med dig ang. Bitten.

det er fandema sygeligt.  Jeg ser hende  heller aldrig forsvare jøderne som også ligger under for Muslimers hån og overfald her i Danmark.
 
16.09-2007 | 14:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 16:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 16:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 16:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 16:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 16:37 af Brylle
Andrea

Du kan ikke regne med noget der er "i følge bitten"

Hvad hun postulere er vel det samme som at tro nedenstående :O) Ihvertfald ligeså morsomt !

Min far har været brændmand på Grønland, og det var så koldt at de måtte hugge flammerne af med økser.
 
16.09-2007 | 16:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 17:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 17:33 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Hvis nu jeg bruger dine egne ord og erstatter Grønlænder med muslim :

_________________________________________________

Jeg syntes helt ærligt at det er helt til grin så rosenrødt at man vil gøre forholdet mellem herboende Musliner og os danskere.

_________________________________________________

Så er jeg vel racist ik ????????????????????
 
16.09-2007 | 17:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 18:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 18:30 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Citat

Jeg har aldrig gjort det rosenrødt med forholdet mellem indvandrere og danskere men dig og andre her på debatten vil gøre forholdet mellem grønlændere og danskere rosenrødt,hvad det skam ikke er og aldrig har været.

Svar

Hvordan det ?

Det vi prøver at sige er, at det jo ikke kan nytte noget, at muslimer påråber sig racime, og samtidig er de den største racime udøver imod mindretal i Danmark.

Det er fandema ikke hver dag at Grønlændere er på forsiden som visse andre såkaldte "mindretal" er det !!!!

Citat:

Forøverigt undrer det mig med dit had mod muslimer når du et par gange har fortalt at du har muslimer eller har haft muslimer i familliekredsen??

Svar:

Nu har du stadigvæk ikke fattet, at der er forskel på at hade "nogen" og så det at foragte "nogens" gerninger.

Jeg hader stadivæk ikke nogen.

Jo jeg har muslimer der er gift ind i min famile, så måske derfor ser og hører jeg også noget du IKKE ser og hører.

Men omvendt er det jo for både Bitten og Steffen Nielsen, som selv har udtalt at de henholdsvis har en svigersøn og en svigerdatter og barnebarn der er Muslimer....og herved retfærdigør de simpelhen ALT kriminelt der begåes af muslimer.

Fordi jeg er kristen eller dansker, så forsvarer jeg altså ikke alle kristne eller alle danskere.

Men det har du vel ikke opdaget heller :O))
 
16.09-2007 | 18:31 af Brylle
SÅDAN Mageret!!!`

Bedere kan det ikke siges.

Hvis jeg var i Bittens små sko, ville jeg klippe min internet forbindelse over....hooooooooooooooooold kaje, den glemmer folk altså ikke lige med det samme.
 
16.09-2007 | 18:35 af Brylle
PMJ

Du spørger hvorfra vi ved det er en grønlænder

prøv at sprøge Frederik Roed som har skrevet artiklen

"16. september 2007 10:13 Indland| En 42-årig grønlænder er stadig i livsfare efter et knivoverfald i Århus. Politiet efterlyser en ung indvandrer, som vidner har set løbe fra stedet"
 
16.09-2007 | 18:48 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Derudover har de lige sagt i TVA at det var en arbisk udseende ung mand !!! Sååååååååååååååh
 
16.09-2007 | 18:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 19:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 19:39 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

DER BLAV SAGT ARABISK UDSEENDE MAND I TVA PÅ DR 1 NÅH!!!!

Hvis du vil vide hvordan sådan en ser ud, så tag på besøg i Gjellerup parken eller tryk dig ind på google

http://images.google.dk/images?hl=da&q=arabisk+udseende+mand&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2
 
16.09-2007 | 19:40 af Brylle
ps

Peter Mandrup Jørgensen hvad end du kan lide det eller ej, så er Bitten det hun beskylder alle andre for at være.
 
16.09-2007 | 19:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 19:46 af Brylle
C Svendsen

LOL ja det skal ikke undre mig at  P.M.J. vil postulere at det nok er en trykfejl
 
16.09-2007 | 19:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:11 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

DER BLAV SAGT ARABISK UDSEENDE MAND I TVA PÅ DR 1 NÅH!!!!

Hvad om du lettede rumpetten og tændte for dit TV.

Jeg bor 4 huse fra en grønlænder.

Hun er Dansk gift, de har hus og 3 børn. De har boet på vejen i 14 år og har ALDRIG gjort mig noget.

Børnene er venlige og høflige NÅH!

Længere inde i vores lille by hart vi nogle grønlændere der bor til leje, og har gjort det nogle år.

De har heller ALDRIG generet nogen som helst her!
 
16.09-2007 | 20:26 af Brylle
Søndag

ROTFL...som du dog kan skrive det hahahhahahhaa...
 
16.09-2007 | 20:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:42 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Åhhhhhhh dit stakkels lille flødekræ!!!

Er situationen nu pludselig vendt 180 grader.

Du og bitten lyder faktisk somo m det rager jer en fjer netop fordi det er en grønlænder...bare spol tilbage i rulleteksten do !!!
 
16.09-2007 | 20:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 20:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 21:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 21:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 21:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 22:03 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Du mener regulært at hvis vi to var oppe at skændes IRL, så berittiger det dig til at stikke mig ned !! Sikken en gang lo** at fyre af.

Jeg  syntes faktisk som morten mortensen1 at du skraber bunden ved at skrive at grønlændere jo ikke er tvangindlagt til at blive i Gjellerup parken.

Men det er MUSLIMERNE jo heller ikke VEL?

Det er jo ligesom dem der giver Grønlændere og andre problemer
 
16.09-2007 | 22:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 22:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 22:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 22:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 22:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 22:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 23:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 23:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
16.09-2007 | 23:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:38 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 00:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 01:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 01:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 01:31 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 01:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 02:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 02:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 05:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 07:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 08:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 09:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 09:56 af Bruce1
Nej bitte Bitten, DU kender ikke islam, det ligger nemlig i selve religionen at den skal erobre, men du tilhører desværre de mange der naivt tror det da umuligt kan passe. Det gør det.
 
 
17.09-2007 | 10:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 10:11 af Karin Bennedsen
Tror du virkelig, feje, anonyme Jensh, at dine ord har nogensom helst vægt, når du ikke tør stå frem i offentligheden med dit rigtige navn?
 
17.09-2007 | 10:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 11:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 11:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 11:55 af basse
@Bitten2

Udlændinge laver flere overfald end os andre. Det bliver dog ikke registreret som racistisk, når gadebander gang på gang overfalder unge som gamle, overfalder redningsfolk og voldtager unge (danske) piger. Overfald på grønlændere, homoseksulle og andre minoriteter opfattes heller ikke som racistisk. Men når en indvandrerflab får er velfortjent drag over nakken, himler alle de røde og frelste op om racisme.

Men fakta er, at selvom araberne, tyrkerne og afrikanerne kun udgør en mindre gruppe, står de for langt de fleste overfald.

Men de er sikkert ikke racistiske betonede, men afstumpet der er de fanme.
 
17.09-2007 | 12:13 af Slet Mig
hvis man ved at manden er en indvandrer, så må man jo vide noget mere om ham?!? Syntes det lyder speget.

Han kunne jo være dansker, blot med en mørkere hudfarve? Eller er det blot endnu et eksempel på racistisk journalistik? Måske forsøger avisen.dk at tække sine racistiske læsere`?
 
17.09-2007 | 12:17 af Slet Mig
nej basse, faktum er at de fattigste grupperinger i danmark står for den meste kriminalitet. Sådan er det i alle lande i hele verdenen. I danmark er denne gruppering desværre befolket med araberne, tyrkerne og afrikanerne. Det er disse grupper der skal løftes økonomisk for at forhindre kriminalitet.
 
17.09-2007 | 12:43 af basse
Allan Hansen - lad nu være med at se "racister" alle vegne, hvad dælen er der i vejen med dig. "sydlandsk - evt. arabisk af udseende", der er ikke så meget at tage fejl af, og han er nok IKKE dansker.

Når man forøvrigt ser overskrifterne: "mand stukket ned", "ældre mand overfaldet og røvet", "ældre ægtepar udsat for tricktyveri og overfald", "ambulancefolk overfaldet", "unge overfaldet og røvet på blå mandag" og så videre og så videre er det da nærmere reglen en undtagelsen, hvis det ikke er en ikke-dansker som var på banen. Så dybest set behøver aviserne jo slet ikke at skrive "sydlandsk - evt. arabisk af udseende" eller "afrikansk af udseende", da vi jo allerede har gættet det.

Og endnu mere vrøvl fra dig Allan Hansen. Der er ikke fattige i Danmark, som du kender det fra andre lande. Der er mange andre ting som gør sig gældende med dem her. Det ikke ligefrem kremen af menneskeheden, som er kommet herop. Dårlig uddannelse (som de forøvrigt heller ikke bygger videre på heroppe) og en bjerg-bonde-mentalitet som ligger hundredevis af år bagud. At deres drenge skejer ud og laver ballade er ikke noget de kun gør her, men desværre kan dette øllebrødsbamhjertlige samfund ikke håndtere dem. Her er al voldskriminalitet efterhånden lovligt (tag bare ungdomshuset) og der er ingen som slår hårdt ned på bøllerne. Deres far kan heller ikke sætte sig i respekt, for heroppe er han nul og niks, da de mekanismer som giver status hjemme på højsletten ikke virker her. Det giver ikke rigtigt respekt hos danskerne, hvis man gennembanker sin datter, fordi hun f.eks. vil skilles fra sin fede fætter, som heller ikke laver noget som helst. Det er der ligesom ingen points i. Og da far heller ikke har gidet/kunnet lære dansk, har han heller ikke arbejde og kan ikke forsørge familien (heldigvis betaler resten af os, men det giver ligesom ingen respekt). De unge strejfer så rundt og kun ude på een ting, nemlig at lave ballade. Hvis de passede deres skole eller havde et arbejde, kunne dette lægge en dæmper på dem, men det har de heller ikke. Så hvis det lige er araberne, tyrkerne og afrikanerne som er "fattige", ja så er det sikkert på grund af dem selv.

Der er jo stort set ingen andre indvandrere som gruppe, at vi har problemer med. Mærkeligt nok alle andre med "mærkelige efternavne" kunnet få job, integrere sig, passe der børn og ellers klare sig og være gode medborgere.

Så når mange indvandrergrupper klarer sig godt, kan du vel dårligt give "racismen" skylden for, at de andre klarer sig så dårligt - men selvfølgelig kan du prøve, det er jo som regel dit eneste forsvar.

Landet mangler arbejdskraft (også arbejdsmænd og andre uden boglig viden), så det er vel da bare at komme igang. Man anslår at 400.000 af de 700.000 på overførselsindkomst vil kunne klare et job. Så hvorfor søren importere mere arbejdskraft, hvis vi både kan spare penge og de "fattige" kunne komme ud af kriminaliteten.
 
17.09-2007 | 12:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 12:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 12:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:05 af basse
@JensH

Drop det med fakta og statistik. Specielt fakta er ikke noget som bider på venstrefløjen, da fakta jo rokker ved deres verdensbillede. Deres eneste forsvar mod fakta er blot, at skrige racist op i hovedet på de som kommer med fakta. Så selvfølgelig vil Allan og ligesindede ikke læse artiklen - den bedste måde at undgå virkligheden er jo som bekendt, at lukke øjnene og undgå samme.
 
17.09-2007 | 13:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:13 af Brylle
Bitten

Du har jo mos i hætten kone!!!

Du har ingen empati for hverken Grønlændere eller stofmisbrugere.

Har du empati for deperimerde mennesker som din datter ????

Jeg mener det er jo nok alt sammen selvforskyldt, eller det er de

sociale kår hun er vokset op i der har gjort udslaget.

Jeg syntes du er så enøjet og så pilhamrende rådden !!!

Gad vide om en stofmisbruger nu også ønskede at være stofmisbruger

inden han/hun begyndte på at tage stoffer, eller om de startede fordi det

var spændene at ekspermintere sammen med vennerne eller fordi de var deprimeret!!!!

Du har ingen empati for stofmisbrugere som for kvinders vedkommende

først må ned på gaden og sutte sure pikke af før de har penge nok til at

opretholde tilværelsen og holde sig på benene.

Ved du hvad Bitten, du er simpelhen så skammelig og pinlig!!!

Jeg ville være tryg ved at du ALDRIG kom til at arbejde med stofmisbruger.

Gad vide hvorfor Grønlændere har våben.... Gad vide om deres hoved erhverv

ikke stadigvæk hedder

"fangere"

Ved du godt der er Isbjørne og sæler på Grønland, og at disse ikke hallalslagtes ?

NÅH!!!

Men vil du fortælle os hvad grunden er til Muslimer bærer våben her i DK...vi har mig bekendt ingen vilde og farlige dyr!

At din bror bor dør om dør i et misbruger område på grønland, fortæller vel en del om din bror !!!!

Du hader Grønlændere fordi din bror bor i et område på Grønland med mange alkoholikere.

Jow man hyler vel bedst med de ulve man er iblandt.

Du hader DFer fordi du kærstede med sådan en engang, som efter dit eget udsagt mishandlede dig.

Gad vide hvorfor !

Nu har du også "beriget" os andre med at din datter er kærste med en muslim.

Gad vide om du også kommer til at føle afsky overfor muslimer, den dag han ikke længere lever op til dine forkvaklede og syge forestillinger.
 
17.09-2007 | 13:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:48 af Brylle
Dansk Folkeparti kræver flere penge til kriminalitetsstatistikker, så tredjegenerations-indvandrere tæller med som indvandrere og ikke som etniske danskere. På kant med ligebehandlingsloven, mener juraprofessor

http://information.dk/131839

"De mennesker, der er blevet danske statsborgere, tæller med som danskere og ikke som indvandrere eller efterkommere. Det giver et uklart billede af, hvordan situationen rent faktisk er," siger Peter Skaarup.

------------------------------------------------

Så tallet er væsentlig højere end statistikken viser Bitten

Grønlændere tæller vel også som grønlændere uanset hvor mange generationer de har været her i
 
17.09-2007 | 13:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 13:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:09 af Slet Mig
1. Manden er jo højst sandsynligt dansker, da de fleste mennesker, med mørk hud i Danmark, er danske statsborgere. Altså vil en person med mørk hud være præcist, mens indvandrer er spekulationer.Dette er avisen.dks fejl.

2. Angående statistikker, så er der ganske rigtig en svag overvægt af folk fra "ikke-vestlige-lande" der er kriminelle. Dette kan dog meget let forklares med denne grupperings tendens til depressioner, krigssyndromer mm. Desuden har politiet jo en bevislig tendens til at gå efter mørke typer. Rendyrket racisme.

Alt i alt, må man konkludere at indvandrer og deres efterkommere er ligeså kriminelle som danskere. Naturligvis, de er jo en del af Danmark på godt og ondt.

Avisen.dk må til at revidere sin journalistik.
 
17.09-2007 | 14:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:21 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:22 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:30 af basse
@Bitten2

Jamen så er vi jo enige. Indvandrerne er overrepræsenteret når det specielt gælder vold. Under 10% af befolkningen sidder således på over 50% af den grove kriminalitet. Når det gælder anden kriminalitet tror jeg dog ikke de er underrepræsenteret, men snarere har den andel, som burde tilfalde deres gruppe. Men det er nu også den grove kriminalitet som bekymrer mig.

@Allan Hansen

Indvandrer er det rigtige ord. Fordi en eller anden opnår dansk statsborgerskab (hvilket selv dybt kriminelle uden videre kan få) er jo ikke det samme som at være dansker. Når jeg ser de modbydelige indvandrerbander tænker jeg da ikke på, om nu nogen af dem har dansk statsborgerskab eller ej. Fordi du lader en ko bo i en hestestald, og du konsekvent kalder den en hest,  bliver den da ikke mere hest af den grund uanset hvad du gør!

Depressioner og krigssyndromer. Åh ja, specielt Tyrkerne har oplevet megen krig, right? Den holder ikke. At fordi man er "deprimeret" skal det jo straks gå ud over andre, som selvfølgelig kan forvente at blive smadret til lirrekassemand.

Og selvfølgelig er politiet efter mørke typer, da der som regel altid er bid. Det har da intet med racisme at gøre. Hvis politiet går efter en gruppe på 10 danskere og en gruppe på 10 af de andre, er chancen for at fange en kriminel i indvandrergruppen da meget større. Det er vel stort set bare at række hånden ud.

Man flæber også op over, at personer med mørk hud bliver afvist ved døren, når de er på vej ind på et spillested. Det er da klart, når alle diskoteker m.v. kan meddele, at indvandrerer er lig med ballade, så de vil ikke have dem ind.

"Alt i alt, må man konkludere at indvandrer og deres efterkommere er ligeså kriminelle som danskere. Naturligvis, de er jo en del af Danmark på godt og ondt". Så nej Allan Hansen -  det kan vi netop ikke konkludere. Indvanderer og deres efterkommere er meget mere kriminelle med grove sager end danskerne. Og om de er en del af denmark også på godt, ved jeg ikke. Alle de voldsaber som er iblandt dem kunne jeg sgu godt undværre, men de er jo desværre blevet os påtvungne.
 
17.09-2007 | 14:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:40 af Brylle
Bitten 2

Der stod han var grønlænder denne knægt.

Men der står aldrig Libaneser, pælistinenser, pakistaner osv når DE voldtager vores kvinder.

Vi har heller ikke kendt til massevoldtægter før vi fik Islam hertil.

Hvilken kulturberigelse !!!
 
17.09-2007 | 14:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:44 af Brylle
Kriminalitet blandt første- og andengenerationsindvandrere

Af forskningschef, dr. jur. Britta Kyvsgaard, Justitsministeriet

Personer med indvandrerbaggrund er overrepræsenterede i straffesystemet. Sådan er det i Danmark, og sådan er det i andre lande.

Asylansøgere er ikke  ikke medregnet.

http://ekspertpanelet.ms.dk/artikler/britta1.htm

og husk at denne undersøgelse er 7 år gammel. og det er jo blevet værre siden da
 
17.09-2007 | 14:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:48 af Brylle
Denne fremgår af tabel 2, hvor antal lovovertrædere i de forskellige grupper er sat i forhold til befolkningstallene i grupperne. Det fremgår, at mens 3,2% af alle 15-64-årige af dansk oprindelse har fået en strafferetlig afgørelse i 1998, drejer det sig om 4,6% af indvandrerne og 7,4% af efterkommerne. For den samlede gruppe af personer af udenlandsk oprindelse er tallet 4,8%. Det svarer til, at personer af udenlandsk oprindelse 51% oftere end personer af dansk oprindelse får en straf som følge af kriminalitet. For alene efterkommere er forskellen

http://ekspertpanelet.ms.dk/artikler/britta1.htm
 
17.09-2007 | 14:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:49 af Slet Mig
jo jens. Det står sgu i grundloven - en dansker er en dansker, og skal respekteres som en sådan. De er ligeså danske som dig. Og hvis du ikke kan lide den paragraf, så må du jo finde dig et land i verdenen der ikke har den regel(der findes ingen kan jeg afsløre)

Så bliv dog voksen.-
 
17.09-2007 | 14:49 af Brylle
Bitten 2

De sagde indvandre i TVA

Og så skal du skal lære at læse statistikker!!!

Nej voltægter er ikke registreret efter etnisk oprindelse.
 
17.09-2007 | 14:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:50 af Slet Mig
jaq og brylle. Jeres racistisk p** er for langt ude.
 
17.09-2007 | 14:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:53 af Brylle
Allan Hansen

uanset om jeg var født i Hong Kong eller i Sverige, så er jeg DANSKER fordi mine forældre er danske.

En Iraner født i Danmark af Iranske forældre  er IRANERE !!!!!

Hvor fatsvag har man i grunden lov at være !

mon ikke pudler føder pudler og giraffer føder giraffer.

Det var ski da betænkeligt om der kom giraf unger fra pudler
 
17.09-2007 | 14:54 af Brylle
Allan Hansen

ROTFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Ja når slaget er tabt så er der kun frasen "racist" tilbage :O)))
 
17.09-2007 | 14:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 14:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:01 af Brylle
Fik du læst hvem der står for forskningen Bitten?

forskningschef, dr. jur. Britta Kyvsgaard, Justitsministeriet

Fik du lagt tallene sammen fra både første og anden generations indvandre ?

Og ikke mindst, i denne statik er ikke medtaget tredie generation samt asylansøgere.

AV min arm... er du sikker på du kan tælle til så meget ?
 
17.09-2007 | 15:02 af Brylle
Bitten 2

Ikke i 100år Bitten.

Man kan ikke løbe fra sine rødder og hvorfor skulle man det, bare fordi man tilfældigvis får et stykke papir der siger at du er Dansker af navn....men måske ikke af gavn
 
17.09-2007 | 15:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:13 af Brylle
Bitten 2

Det ender vel snart ud i at du kender en, som kender en, som har en onkel, hvis fætter spillede hestepærer i en cowboy film.

Men samtidig skriver du jo også at pædofili forgår inden for muslimers fire vægge. men det grumme spørgsmål er så om det tal så overstiger grønlændernes.

Muslimeske kvinder som voldrtages skal have 4 vidner..... og med mindre at hele den pukkelryggede har overværet forestillingen er pigen chanceløs
 
17.09-2007 | 15:15 af Brylle
17. september 2007 15:11 af Bitten 2 (anonym)

JensH men JensH hvis så mange også reet bliver dømt betyder det jo at jeg afgjort ikke behøver at være bange for muslimer her i Jylland. For det må så betyde at alle kriminelle indvandrere er samlet i København. Selv Vollsmose burde i så fald gå fri.

Svar

eller også er det bare dig der ikke kan regne.

Jeg fatter ikke at du kan sidde og forsvare disse uslinge.

Jeg begriber ikke hvorfor du ikke kan se ideen i at sende demn hjem, så vi kun har dem tilbage der vil underordte sig under husordenen.
 
17.09-2007 | 15:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:23 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:34 af Slet Mig
voldsaber? censuren er vist officielt stoppet på avisen.dk. Jeg vil naturligvis ikke skrive flere kommentarer mod sådanne racister. Hej hej,
 
17.09-2007 | 15:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:37 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 15:59 af basse
Nåh, Hr. Politiske Korrekte Allan Hansen.

Må man nu heller ikke kalde ekstremt voldelige personer for voldsaber?? Og er det nu racisme? Du er sgu for langt ude, hvis du mener voldelige personer skal tiltales pænt. Men det skyldes jo måske, at du selv har en vis forkærlighed for ekstremt voldelige autonome, som heldet kun har forhindret i at blive mordere - ikke deres gode vilje.

De som slog italieneren ihjel, ham som dræbte bokseren, de som chikanerer redningsfolk, de som overfalder skolebørn og de andre, må ikke omtales i dårlige vendinger.

Men så jeg vil da lige poste denne racistiske sætning igen, så alle andre kan se, at det nu også hører ind under racisme og (selvfølgelig) skal bortcensureres:

"Alle de voldsaber som er iblandt dem kunne jeg sgu godt undværre, men de er jo desværre blevet os påtvungne"!
 
17.09-2007 | 16:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:53 af Brylle
Bitten

Hvad rager dit privatliv dog hele familien Danmark.

Tænk at du hopper med på den JensH.

Bitten er et afstumpet menneske, der tyer til sharia straffe.

Og hvis ham Dfern som tævede dig ikke er far til dine børn, hvordan fanden kan det så være incest !!!

Hallo Ebbe Rødgård !!!

Derudover er du en simpel racist der hader Grønlændere, som afskyr stofmisbrugere og hvad bliver det næste.

Måske du skulle holde dig til oplægget i stedet for at spiller offer igen for 115676789900 gang!
 
17.09-2007 | 16:56 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Voldspsykopaten kan ikke straffes fordi han er mindre årig.

Gad vide om alle de små voldamøber slet ikke tæller i statistikken, for så ser det godt noj sort ud.

Og bitten har stadigvæk ikke lært at læse statistikker...

GAWD!!!! Hvad skal det ende med
 
17.09-2007 | 16:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 16:59 af Brylle
Jacques d biann

Bitten er så fuld af løgn og selvmelidenhed at hun ikke kan holde rede i egne værdier og løgne.
 
17.09-2007 | 17:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:11 af Brylle
Jacques d biann

ROTFL.......aiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor godt skrevet hahahhahaha.....

Jeg tror efterhånden også at den DFer begik selvtægt efter at være blevet psykisk totureret
 
17.09-2007 | 17:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:20 af Brylle
Bitten

Citat

anstændig respekt for andre mennesker ville klæde dig

svar

anstændig respekt for grønlændere og narkomaner ville klæde dig

Citat

Mine børn har ikk gjort dig noget ondt, vel

Svar

hvad fanden bringer du dog dine unger ind i en offentlig debat for.

Jo det er for at vi skal syntes synd for dig, og at der er emner vi ikke må berøre. Det samme skete på DR debatten.

Få dig et liv kone !!!

Derudover er dit DIN opgave og din PLIGT og dit ANSVAR om dine unger lider på den ene eller anden måde.

Og støtte kan der ski da næppe være meget at hente af hos dig der sidder her i døgndrift!

At du overhovedet kan få dig selv til at blande  din datters 3 selvmordsforsøg og depression gør dig endnu mere ynkelig!!!

Piv piv
 
17.09-2007 | 17:24 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Og du har slet ikke fattet hvad der får det hele til at koge over veller ?

DET HER ER EN DEBAT OM EN GRØNLÆNDER DER ER STUKKET NED AF EN INDVANDRE !!

det siger overskriften ihvertfald.

Dertil kom Bittens og dine racistike utaelser og vi er endt ud i det vi plejer, nemlig at DET ER SÅ SKIDE SYND FOR BITTEN. SNØØØØØØØØØØØØØØØØØØFT
 
17.09-2007 | 17:26 af Brylle
Jacques d biann

citat

Brylle:

Bitten2 er som moralelitære er flest. Voldsomt intolerant og hyklerisk og udstyret med en underlig narcissist-illusorisk selvforståelse hvori de selv repræsenterer den overmoralske renhed og dermed også er de eneste der nogensinde kan være selvforædlet berettiget til at bruge stærkt umoralske midler i sagens navn.

SVAR ROTFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hold da op hvar er det bare sandt :O)
 
17.09-2007 | 17:29 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:53 af Brylle
Bitten 2

Først skriver du at du vil ignorer mig for derefter at tiltale mig overfor de andre debatører.

ROTFL......

og overskriften hedder stadigvæk

Indvandrer jagtes efter knivoverfald

Hvem er det lige der afsporer debatten bitten ???

det tredie inlæg i denne dabat kommer fra dig og lyder således:

16. september 2007 11:25 af Bitten 2 (anonym)

"kun et enkelt var et korporligt overfald."

Kulturberigelse mon ikke du selv skulle læse dit link?

Evakueres betyder at myndigheder flytter alle pga risiko. Det du skriver er, at dem der ønsker det, får mulighed for at flytte. Det kaldes ikke evakuering.

Du er en løgnhals, en dabat-uros- terroist og en racist der forpester enhver debat i ethvert fora.
 
17.09-2007 | 17:53 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 17:58 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Hvad fa.... har det oplæg med dette oplæg at gøre ???

Og dernæst så var der faktisk en der debaterede dette med dig i går.

Har du morfar ligth ? I så fald så HURRA for scroller bar
 
17.09-2007 | 18:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:08 af Brylle
PMJ

Citat

tosserne skøjter osse rask hen over at der gik et skænderi forud for stikkeriet med kniv eller andet.

Spørgsmål

Går du nu også ind for sharia ??
 
17.09-2007 | 18:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:13 af Brylle
 
17.09-2007 | 18:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:41 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:44 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 18:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:01 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:35 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 19:36 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:01 af Brylle
Bitten

Hvad i hel.... har du gang i ????

VI HAR FORHOLDT OS TIL OVERSKRIFTEN I DETTE OPLÆG, SÅ HVOR I HULEN STOR DER MØRKHÅRET DRENG ?????????

INGEN STEDER!!!!!!!!

der står:

Indvandrer jagtes efter knivoverfald .

Hvor mange gange skal du have det at vide ????

Jeg ved godt du er fatsvag, men troede ikke det stod så galt til!

Hvorfor helvëde skal du altid fordreje alting ???

OG

Havde du ikke nogle forsømte unger der trængte til din "omsorg" ???????????????????????????????

Brug du dit krudt på dem !!!!

Det ville sikkert glæde de fleste på debatten.

Jeg blev ihvertfald himmelhenrykt da du for et stykke tid siden skrev du forlod debatten, men der var nok ikke drama nok på drengen i andre forums.
 
17.09-2007 | 20:04 af Brylle
Peter Mandrup Jørgensen

Næ det er lige om dig og Bitten kan holde rede i hvem der siger hvad og hvorfor ikke !!!
 
17.09-2007 | 20:10 af Brylle
Bitten

Endvidere har du også skrevet

Citat

september 2007 11:53 af Bitten 2 (anonym)

Nej johnson jeg tvivler på at nogen af parterne er særlig velfungerende. Jeg tvivler på, at nogen af parterne har noget at lade hinanden høre for

Svar

Hvordan kan du udtale dig om grønlænderens tilstand ???? Hvad er det lige du bygger dine formodninger på ???

R-A-C-I-S-M-E

Uhhhhhhhhhhhhhhhuhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuu Racisme Bitten skal du hedde fremover !!!!!
 
17.09-2007 | 20:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:13 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:19 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:21 af Brylle
PMJ

Mit blodtryk har det skam fint *LOL*

Men tror du ikke du skal til en optiker

- Vi ved intet om, hvorfor han blev overfaldet. Det har ikke været muligt at afhøre den 42-årige, men flere vidner har fortalt, at de så en dreng af udenlandsk oprindelse løbe fra stedet, og det spor følger vi blandt andet, siger politikommissær Jens Peter Andersen fra Østjyllands Politi til Avisen.dk.

Politiet efterlyset nu den unge indvandrer, der blev set løbe fra stedet. Han beskrives som 15-16 år, 160 centimeter høj og mørkt hår. Han var iført en rød- og sortstribet hættetrøje.
 
17.09-2007 | 20:26 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:27 af Brylle
bitten

Har du drukket af natpotten ???

Vi debaterer dette oplæg, og det er det jeg forholder mig til !!!!

At du så uden at fortælle at du forholder dig til en anden artikkel uden at det fremgår af dit svar gør dig endnu mere ubegavet `!!!

Vil bitten fortælle os bare et enkelt skriftsted hvor NT opfordre til mord og terror ?? Nu du blander kristendommen med ind i sagen.

Du har jo orm i kysen !!!!
 
17.09-2007 | 20:29 af Brylle
Bitten 2

Hvorfor er det lige du skal røre røre vælling sammen hele tiden ?

Er det for svært for dig at holde dig til et emne ?
 
17.09-2007 | 20:32 af Brylle
PMJ

Nej jeg er ikke på andre debattter, jeg har altså et liv udenfor min pc.

Så du kan ligesågodt stuffe dit udenomssnak.

Jeg gav dig i øvrigt 3 link til andre aviser, fik du læst det ?
 
17.09-2007 | 20:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:34 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:55 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 20:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 21:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 21:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
17.09-2007 | 21:20 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:02 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 15:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 12:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:52 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:56 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 16:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 17:00 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 17:17 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 17:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 17:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:05 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
18.09-2007 | 18:25 af (Slettet bruger)