Da Maria Malou Jensen forleden var i Føtex i Esbjerg fik hun sig en positiv oplevelse, som hun har delt på Facebook.
På indkøbsturen stødte hun ind i en ældre herre, der var dårlig og havde problemer med vejrtrækningen. Hun hjalp ham derfor hen i caféområdet, hvor hun ville hente et glas vand til ham. Men da hun kom tilbage, havde en ansat i supermarkedet allerede taget over.
Føtex-medarbejderen Kim Kristensen spurgte manden, om han havde brug for hjælp eller skulle ringe efter nogen. Men det afviste manden, eftersom han stadig manglede at færdiggøre sine indkøb.
Derfor overtog medarbejderen mandens indkøbsseddel og handlede for ham. Imens kunne han sidde og slappe af.
"Det er fandme klasse kundeservice og medmenneskelighed det sparker røv!! Klasse gjort af Kim Kristensen afdelingsleder i Føtex Esbjerg c!!," skriver Maria Malou Jensen i sin opdatering på Facebook.
Opdateringen er i skrivende stund delt af knap 16.000 mennesker.
Kilde. B.T. og Facebook