|
|
09.11-2010 | 11:16
af
Vel nok Verdens dårligste forklaring, idet netop en familie-forögelse vel er et faktum for netop centrering af familien. Nä nej - når nu traditioner mm. skal debatteres, bringer netop Det Royale Danske Kongehus selv problemet i centrum.
Såfremt Kongehuset ikke kan vedligeholde traditioner, hvad skal vi så med et Kongehus?? |
|
| |
|
|
|
|
09.11-2010 | 11:23
af
Steen, Det er Trine Willemann der har bragt den sladderhistorie til torvs, som jeg ikke tror er den virkelige grund. Hun prøver også at nedvurdere Marys intelligens - som bestemt ikke fejler noget! Jeg har min egen mening, og den holder jeg for mig selv! |
|
| |
|
|
|
|
09.11-2010 | 11:39
af
| Hvis jeg var højgravid med tvillinger, ville jeg så sandelig også foretrække at slippe for en hulens masse mennesker (især børn) omkring mig. Men hva' fa'en - et eller andet SKAL sladderspalterne jo fyldes med. |
|
| |
|
|
09.11-2010 | 11:49
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2010 | 11:50
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
09.11-2010 | 12:29
af
| Nu skal jeg fortælle dig en hemmelighed Steen: Når kvinder er gravide - især i slutningen af graviditeten - er de temmelig trætte. De kan elske deres familie inderligt og alligevel foretrække fredsommelighed fremfor nok så omsorgsfuld selskabelighed. De første par døgn efter at min datter havde født sin førstefødte (hjemme på 3. sal), foretrak hun faktisk, at hendes omsorgsfulde familie nøjedes med at komme med aftensmaden, kys kram - og så smuttede igen. |
|
| |
|
|
09.11-2010 | 12:34
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
09.11-2010 | 12:35
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
09.11-2010 | 13:28
af
Vrøvl fra journalist at skrive FEJDE! Kronprinsessen skal føde tvillinger og det betyder vel at julen holdes som det nu passer de vordende forældre til tvillinger bedst. |
|
| |
|
|
09.11-2010 | 13:47
af
| Nu sælger FEJDE jo flere aviser og klik, end jeres kedelige rationelle forklaringer. ;) |
|
|
|
|
|
|
09.11-2010 | 13:48
af
Ja Bitten, jeg tror ikke Steen har fulgt rigtigt med - og hvad ved mænd om det? Nar man har født før, går det som regel hurtigt de næste gange - det gjorde det ihverfald for mig - og da det er tvillinger, skal man ikke overlade noget til tilfældigheder! Alene turen til Sønderjylland kan sætte fødslen i gang! Men Trine Willemann angriber Kongefamilien konstant - mon hun er blevet nægtet adgang på grund af hendes historier som Journalist? det smager af hævn! |
|
| |
|
|
|
|
09.11-2010 | 14:47
af
hehe - Kirsten - men vi fik en god debat, hvoraf udspringer, at den Danske royale Konge-familie producerer afkom, som skulle man tro, de var ved at uddö. Snart kan de selv oprette deres egen lille börne-have, hvor der selvfölgelig kun er adgang for Royale m/venner og den Danske befolkning betaler gerne for at stå med näsen trykket mod ruden, bare for at se ble'en blive skiftet. Jo - der er gang i forretningen. Når handlen med omverdenen tager en "mat" periode, er det da godt, at de Kongelige Hofleverandöer således kan fastholde den nödvendige handel. Alt mens befolkningen står på sidelinjen.
Jamen er det ikke fantastisk. Der er jo närmest en historie-time. Hvis det ikke havde väret så tragisk - kunne man jo nästen grine af det. |
|
| |
|
|
09.11-2010 | 14:49
af
Vorherre bevares. Jeg holder jul med familien ca. hvert andet eller tredje år, hvorfor pokker skal man tvinges til at holde andres jul, man må da vel have lov til at lave sine egne traditioner, og så selvom man nu engang er i kongefamilien. Og som andre skriver det er vel meget fornuftigt at holde jul i nærheden af det hospital man nu har valgt at føde på. Der er sgu for langt fra Schackenborg i Tønder til Rigshospitalet. |
|
|
|
|
|
|
09.11-2010 | 15:23
af
"Fejde i kongehuset " viser blot igen, at der er journalister som fortsat søger, at skabe deres eget billede af en bestemt situation - og det har især vist sig indenfor de seneste år, at det drejer sig om, at blive en kendt journalist, ved at søge smuds journalistikken. Vor herre bevares, nogen hængerøve.
Lad mig slutte med at erklære mig helt enig med alle tøserne her på bloggen i deresmåde at se sagen på. Der ER ikke nogen sag - blot er tøserne mere klartsynede eftersom de selv ved hvordan det er at sætte børn i verden. Det er ganske simpelt det mest vidunderlige i mit liv de 3 gange hvor jeg har deltaget i mine børns fødsel. Den følelse kender kvinderne om nogen - når guldklumpen er født, så hviler der en uendelig glæde og kærlighed i luften, hvor man hygger sig og ikke tænker på Jul eller fødselsdage eller andet - bare den lille dejlige guldklump. I har fuldstændig ret tøser - det drejer sig om kærlighed og den intime nærhed man følern når man har båret rundt med guldklumpen i 9-måneder. Forventningerne er enorme - og det kan en tredierangs journalistik ikke lave om, til en smudshistorie. |
|
| |
|
|
09.11-2010 | 15:26
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
09.11-2010 | 17:37
af
| Og tak for det Jørgen! Og helt rigtigt, det er så personligt, at en dum Journalist ikke skal ødelægge hverken glæden eller forventningerne! |
|
| |
|
|
09.11-2010 | 23:29
af
| så hold dog hænderne i ro, sådan en gang pladder. |
|
|
|
|
10.11-2010 | 08:23
af
(Slettet bruger)
| Kommentar er blevet slettet. |
|
|
|
|
|
|
11.11-2010 | 09:04
af
Vi må så håbe at de klarer den og at pengene slår til Glædelig Jul allesammen |
|
|
|
|
09.12-2010 | 15:56
af
selvfølgelig gør de det, kronprinsessen er højgravid for det første for det andet er det en ren privat sag hvor folk vil holde jul hende. medierne skal lade være at gå så tæt på den royale familie, det har i dette tilfælde ikke nødvendigt at offentlig gøre uenigheder på dette niveau hvis der i det hele taget er nogen uenighed |
|
|
|
|
09.12-2010 | 16:00
af
selvfølgelig gør de det, kronprinsessen er højgravid for det første for det andet er det en ren privat sag hvor folk vil holde jul hende. medierne skal lade være at gå så tæt på den royale familie, det har i dette tilfælde ikke nødvendigt at offentlig gøre uenigheder på dette niveau hvis der i det hele taget er nogen uenighed |
|
|
|
|
15.12-2010 | 03:22
af
| Hvad er det for noget vrøvl.. Der sker vel det som sker i mange andre familier når der kommer børn. så skal begge familier tilgode ses.. og det betyder at vi alle ikke kan være sammen juleaften.. men deler os. Det er sikkert det der sker hos den konglege familie også .. |
|
|
|
|