Avisen.dk
Nyhedsbrev | Opret profil | Log ind | Avisen.dk bruger cookies, læs mere her

Bedre debat på Avisen.dk

5. oktober 2011 16:41
Visninger  [2213 ]   Debat  [93 ]

Kære bloggere,

Der har den seneste tid været debat om debatten på Avisen.dk. Det giver mig anledning til beskrive de overordnede rammer for, hvad vi på Avisen.dk betragter som en god og saglig debat.

Vi bedriver ikke censur. Forskellige holdninger og synsvinkler er det, der skaber en god debat. Men vi kan lige så godt sige det, som det er: Vi gider ikke nedladende og hånlige kommentarer, personangreb, kommentarspam eller andre former for udbrud, der ødelægger debatten.

Hvis man som blogger støder på sådanne kommentarer, beder vi om, at man bruger anmeld-knappen frem for at give igen af samme skuffe. Fremover vil vi selv være mere aktive i forhold til at udelukke debattører, som med deres kommentarer forurener debatten.

Med ønsket om en bedre debat på Avisen.dk
Rasmus Emborg, chefredaktør

 

 

Opret dig eller log på Avisen.dk for at anbefale
Del på Facebook

Avisen.dk's chefredaktør tager ordet.

Tolerance over for de få, ansvar over for de mange

Indlæg | 37 | 82.883 | 5
Siden | 25. august 2009 09:16
DEBAT OM INDLÆGGET
For at kommentere skal du være logget på Facebook. Logger du på via "Kommenter via..." skal siden genindlæses
05.10-2011 | 17:26 af Finn M
Man kan vel straks konstatere at de sure opstød du selv kommer med her, er med til totalt at ødelægge debatten. Nu ved man nemlig ikke hvad du kalder "nedladende og hånlige kommentarer, personangreb, kommentarspam eller andre former for udbrud, der ødelægger debatten."???????????????????
 
 
05.10-2011 | 18:01 af Isabelle Mandel
Så sandelig er det censur, I bedriver, Rasmus. Der er små ironiske nedladende og hånlige kommentarer ustandselig - og fra alle menige bloggere (de professionelle lever af at være venlige og ikke støde nogen). Det LEVER vi med, Rasmus. Det er en bramfri tone, men det er ikke en meningsløs eller ondskabsfuld tone. Det er en levende snak - hvor der indimellem ryger en finke af panden.
Dit indlæg her får mig faktisk til at tvivle på, om du og Avisen.dk rent faktisk ØNSKER debat. Egentlig tror jeg nærmere, I ønsker jer plakatsøjler til udvalgte bloggere (dem redaktionen anbefaler - fx en vis Peter Horn, der fører sig frem med "karrierespil" og lignende asocialt).
Hvis du ønsker en netavis med saft og kraft, vil jeg mene, at kraft er der ikke meget af, og saften er fortyndet til ukendelighed.
Fri debat på Avisen.dk: Fortid
 
 
05.10-2011 | 18:05 af Carl Nielsen
enig
 
 
07.10-2011 | 20:03 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 19:14 af Julean Jens Michlas Nielsen
Kommentar er blevet slettet.
 
 
05.10-2011 | 19:18 af Julean Jens Michlas Nielsen
Kære Rasmus Emborg

Din vejledning om debatten respekterer jeg. Jeg synes som den er skrevet, at den er relevant generelt. Således formuleres der i flere debatfora. Og som du skriver så kunne nogle af konflikterne tages over klager funktionen.
Men så har vi den konkrete situation. Jeg synes at vi på avisen har en passioneret debat, men har der været røget finker af panden, så burde man stoppe folk, i stedet for at udrense folk.
Og det er en udrensning der er gang i nu. Det virker som at det overvejesr ganske enkelt at handle således ved nu fjerne dem alle "for vi vil måske ændre konceptet på avisen og vi skal have grønne tapeter istedet for hvide, det er mere rentabelt.." Udrensning - det er det jeg tænker på.

Per er udrenset og nu er Jess også udrenset.Jeg har undret mig over hvor han blev af, og han skrev til mig og her går den videre:

Hej Julean... det er Jess D. Skov-Nielsen fra Avisen.dk

Ja, som du jo nok har set, så er jeg blevet cencureret væk også ligesom Per... Emborg kunne nok ikke klare at jeg udfordrede hans magtarrogance i dag, men det var ventet.

Jeg vil sige til dig, at jeg dog ikke har modtaget een eneste advarsel fra Rasmus Emborg... ingen Email eller noget, så man har bare slettet min profil uden at give advarsel... det må du gerne skrive på Avisen.dk hvis du skulle få lyst, for det synes jeg ærlig talt er urimeligt, når man har givet Per en advarsel.

MVH. Jess.

Det minder mig om i en børnehave når pædagogerne eller læren går bassærk og deler lusinger ud til hele holdet.
Det vil på en måde også lykkedes dig Emborg at få ro i klassen igen. Du får det selvfølgelig som du vil have det. Men var det sådan det skulle være?

Trist. Jeg skal gentage at jeg ikke slet bryder mig om at gå efter personer. Selv personer der laver groftmagtmisbrug kritisere jeg ikke ved navn, fordi at vi alle har del i den vold som er omkring os. Vi vælger selv politikerne fx, og vi gider fx heller ikke høre på dem som kommer med ucensurede nyheder etc.

Jeg vil opfordre at invitere Per og Jess på kaffe og tale tingene igennem. Jeg synes at disse herre her er meget inspirerende og lærerige.
 
 
05.10-2011 | 19:41 af Knud Sandbæk Nielsen
Hvis man i det mindste kunne få en velargumenteret grund til de forskellige exklusioner: vedkommende skrev sådan og sådan, og det er på den og den måde imod reglerne.

Jeg kan acceptere en åben behandling af sagerne. Hvis folk smides ud uden at nogen får en forklaring, opstår der en meget ubehagelig stemning af paranoia og pamperi.

Der er ingen grund til at hemmeligholde ting, der har været offentliggjort på internettet. Det er en politik der benyttes af meget skumle foretagender, ikke af et nyhedsmedie.

Desuden mener jeg eksklusioner er for drastiske. Man kunne starte med at slette en kommentar, og gerne med forklaring. Det er ikke så svært at give en god forklaring: "Der var tale om et særlig nedladende personangreb!" fx.

Det svære er egentlig at skjule, hvad det handler om. Der er jo åbenbart folk der har hinandens mail-adresser m.v.
 
 
05.10-2011 | 19:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 20:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 21:58 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 20:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 20:24 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 20:30 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 20:33 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 20:44 af Kaj Jensen
Du mener vel brunskjorter?
 
05.10-2011 | 20:49 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 20:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 21:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 21:25 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 22:14 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 22:18 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 21:04 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 21:15 af Julean Jens Michlas Nielsen
Fra Jess

Meddelelsens brødtekst





Tak Julean... har set det... man føler sig ærlig talt lidt magtesløs.



Jeg ved godt jeg kan være strid, og jeg ved også godt at jeg provokerede Emborg kraftigt i dag, men det er jo netop fordi man blot ignorerer folks frustrationer over at Per er blevet lynchet at man ser sig tvunget til at provokere manden i aktion... man blir’ gal over den arrogance ganske enkelt.



Jeg har efterfølgende skrevet en klage til Avisen.dk i øvrigt, og bedt om en grundig forklaring på hvorfor man bare sletter folk, uden advarsel og uden enda at informere om sletningen... jeg har endnu intet hørt, og endnu intet modtaget fra Avisen.dk om emnet.



Men jeg er helt enig med dig i din nye vinkling omkring “tapeter”... før valget var det til deres fordel at folk som mig og Per gik i flæsket på alt borgerligt, og man har ikke på noget tidspunkt advaret mig i den tid jeg har været på avisen om noget som helst, på trods af at jeg kan være nok så spids... først EFTER valget, og de har fået deres magt sammen med den nye regering begynder de at slette til højre og venstre... det virker som om man nu har et “ansigt” der skal opretholdes, nu hvor den nye regering skal se “samlet ud”...



Det er selvfølgeligt mit gæt... men jeg kan pt. KUN se at en anden grund skulle være at Emborg så sig personligt fornærmet på mig over at jeg i dag var meget kritisk overfor ham og avisen.dk ... men jeg har ikke talt anderledes til ham end så mange andre på avisen.dk, og det har sgi’ aldrig afstedkommet værken advarsler eller udsmidninger...



Derfor kan jeg kun se det her som en sygelig magtarrogance udvist af Rasmus Emborg, som åbenbart HELLER IKKE kan tåle kritik, til trods for at manden selv helliger sig ytringsfriheden.



Men jeg er vandt til den reaktion når man kritiserer administrationer... jeg skrev det også indledende da Per blev smidt ud, og min udsmidelse bekræfter vidst bare min påstand i dag.



Demokratiet findes ikke længere... så enkelt er det bare...



til sidst; jeg vil ikke bruge dig som “channel” til Emborg... det skal du trods alt ikke ligge og rode med... det er helt op til dig selv, men hvad jeg skriver til dig her er offentligt, så du kan poste det af det du har lyst til, eller lade være



Men tak for “hjælpen” aligevel Julean... jeg skal nok finde nye arealer at udfolde mig på før eller siden.. jeg lader ikke avisen.dk stoppe mig her...



MVH. Jess.
 
 
06.10-2011 | 10:03 af gitte rasmussen
Hej Jess håber du snart kommer tilbage, jeg kommer til at mangle dine gode og lige på kommentar.
 
05.10-2011 | 21:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 09:54 af Lars Nunnegaard
Ind imellem undres man overordentligt meget.
 
 
05.10-2011 | 22:22 af X X
Erkend det, I har været hr. Emborgs nyttige idioter, så længe han havde brug for jer til at udkæmpe den kamp, han var ansat til at udkæmpe her på avisen.dk.
Han har ikke brug for jer længere. De røde har vundet.
Adios - debatten på Facebook er mere interessant end bloggen her på avisen.dk. Måske derfor mange af de tidligere seriøse bloggere nu befinder sig der.

Spekulerer på, om avisen.dk lever af annonceindtægter eller partistøtte. Bibi.
 
05.10-2011 | 22:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 22:38 af Kristian Mortensen
Vi var vist nogle bloggere der lidt naivt også selv nærmest bad om en mere rød retning dengang for en ca to år siden
Men indrømmet efter at have læst mere og begyndt at forstå nogle sammenhænge så er jeg ikke så rød mere, ihvertilfælde ikke i forhold til dansk politik dags dato, jeg er vel nærmest hvid, ligesom den sofa jeg sover i engang imellem!!!
 
 
05.10-2011 | 22:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
05.10-2011 | 22:51 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 00:18 af Julean Jens Michlas Nielsen
Jeg er enig i af Tonen på BT og andre der bære folk præg af af de ikke forholder sig til argumenter. De er fanatisk religiøse mange steder. Her har der været debat. Men debatten er ligenu i stor krise her på avisen.dk. Jeg opfordre stadig Emborg til at henvise til civilisationen og invitere de to herre på kaffe og tage en snak
 
 
06.10-2011 | 00:54 af Carsten Svendsen
Rasmus Emborg, først og fremmest: TAK for, at du gad svare!
Men, kan I ikke indføre er 'blog-diktator', som man kan kommunikere med(løbende) - jeg har det dårligt med selvsensur?
Er i øvrigt enig med det meste af de ovenstående kommentarer.
Med venlig hilsen
Carsten Svendsen
 
06.10-2011 | 00:59 af L. Steen
Mon ikke bare debatten på Avisen.dk lige så stille uddør...
 
 
06.10-2011 | 01:02 af Kristian Mortensen
Det håber jeg da ikke!!
 
 
06.10-2011 | 08:07 af Isabelle Mandel
Enig, L.Steen. Jeg tror også, debatten her lige så stille uddør.
 
 
06.10-2011 | 10:09 af Carl Nielsen
Det afgør skribenterne. Hvis vi ikke skriver mere, så vil avisen.dk miste særdeles mange klik, der har stor betydning når der skal sælges annoncer. Måske er udfaldet mod debattører et udtryk for at Uffe jo nu er en magtfuld person der har indflydelse på mediepolitikken og dermed tilskud til avisen.
Det sørgelige er selvfølgelig at konstatere at pingerne ikke må angribes, men skal føjes.

For mig ser avisen.dk ud til at være færdig med at være et ellers meget interessant medie. Jeg holdt rigtig meget af Per Christiansens skriblerier, ikke fordi jeg altid var enig med ham, men fordi han næsten altid havde interessante indfaldsvinkler, der var værd at tage til efterretning, og fordi han skrev rigtig godt. Han trådte af og til over grænsen for pæn opførsel, men som mange andre her på sitet, så forstår jeg slet ikke hvorfor det skal føre til udelukkelse.
 
 
06.10-2011 | 09:20 af Stig Winther Petersen
Hilsen til Jess fra undertegnede også. Jeg ved ikke om det er tilfældigt, at det netop er to fra "venstreoppositionen", som er blevet slettet. Der er naturligvis også en politisk grund til sletningen, hvis man havde ønsket at bevare de to meget aktive debattører, havde det for alle parter (undtagen de kritiserede) nok været bedst at bede dem om at moderere sig efter retningslinjer, som var klare. Her ser det ud til at to debattører,s om nok støtter den ny regering, men godt ved at den i hovedsagen bare vil videreføre en borgerlig politik, er blevet udrenset. Stalin gjorde det samme med sin venstreopposition, så snart han havde fået magten raget til sig under foregivende af at have socialistiske løsninger. Uden sammenligning i øvrigt..
 
 
06.10-2011 | 09:23 af Stig Winther Petersen
Det er vel fuldt ud muligt at invitere de to inden for igen, men indskærpe de nye skrappe retningslinjer, som sikkert er helt ok på det formelle plan. Det er måske ligefrem et folkekrav fra os andre debattører?
Måske vi ganske rigtigt kunne finde på at udvandre, og så lukker avisen.dk lige før den får sin statsstøtte.
 
 
06.10-2011 | 09:38 af Isabelle Mandel
"Fremover vil vi selv være mere aktive i forhold til at udelukke debattører, som med deres kommentarer forurener debatten."

Engang for temmelig mange år siden, tror jeg, der var en fabriksejer eller 47, der mente, at fagbevægelsen "forurenede" ikke bare debatten, men hele samfundet i bevægelsens insisteren på at blive hørt og taget alvorligt.
Du gør hverken fagbevægelsen eller rød blok en tjeneste, Rasmus - ved at lukke munden på kritiske debattører.
Igen og igen høres det "gå ikke efter manden, men efter bolden". Men hvem er det lige, der sparker til bolden?
 
 
06.10-2011 | 09:57 af Lars Nunnegaard
Debatten på Facebook er mere farverig og fuld af saft og kraft. Så der er jeg mest lige nu.
I øvrigt har jeg været her på avisen , tidligere Nyhedsavisen i snart 5 år.
Så jeg truer med at blive her.
Det er et løfte.
 
 
06.10-2011 | 10:21 af Knud Sandbæk Nielsen
Debatten på Casebook? Er der debat på Fakebook? Hvor på Cakenook er der debat? Jeg bruger mest Snakehook til at finde gamle klassekammerater. Jeg er aldrig stødt på en debat på Takelook...
 
 
06.10-2011 | 10:30 af Lars Nunnegaard
I grupperne.
 
 
06.10-2011 | 10:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 10:24 af Knud Sandbæk Nielsen
Faktisk er den bedste reaktion på ophidsede personangreb at være ærlig og imødekommende, og ikke mindst kold som en spand økologisk nougatis.
 
 
06.10-2011 | 10:31 af Lars Nunnegaard
Ja det kan jo vaskes af i et koldt bad.
 
 
06.10-2011 | 10:38 af Isabelle Mandel
Hvad gør man dog, hvis man ikke gider bruge Facebook??? Jeg lavede en profil for et par år siden, men kan hverken huske brugernavn eller password - og jeg gider faktisk heller ikke sådan rigtigt. Hmmm. Det kan jo være, jeg bliver nødt til at gøre et eller andet, hvis jeg fortsat vil debattere uden censur..........
 
 
06.10-2011 | 10:41 af Lars Nunnegaard
Jeg har en profil på 24 Timer ( Mingler) Den er en nødløsning.
 
 
06.10-2011 | 10:55 af Knud Sandbæk Nielsen
UNdskyld men hvad er grupperne på Chase Cook?
 
 
06.10-2011 | 11:11 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 11:08 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 12:48 af Knud Sandbæk Nielsen
Jeg kan forstå, at Pacefluke har en gruppe om et emne ad gangen. Jeg foretrækker et nyhedsmedie, med alle de emner der er aktuelle - de hænger nemlig sammen!
 
 
06.10-2011 | 13:21 af Finn M
Knud
Vil du ikke godt lave en liste over de forskellige navne du efterhånden har brugt om Facebook. Det er skú da humor og jeg tror du gør det fordi du hader Facebook. (Det gør jeg forøvrigt også selv).
 
 
06.10-2011 | 14:10 af Lottomunken 1977 ....
Kommentar er blevet slettet.
 
 
06.10-2011 | 14:13 af Lottomunken 1977 ....
Kommentar er blevet slettet.
 
 
06.10-2011 | 16:10 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 17:28 af Finn M
Når man som Emborg skriver en blok forventes det vel at vedkommende deltager i debatten? Emborg glimrer ved sit fravær. Ergo har han i virkeligheden ingen mening om "debatten", den er kun et nødvendigt onde netop for at tiltrække sponsorpenge og intet andet. Emborg er skú da ligeglad med hvad vi mener bare vent og se?????????????
 
 
06.10-2011 | 18:15 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
06.10-2011 | 17:47 af Isabelle Mandel
"Fremover vil vi selv være mere aktive i forhold til at udelukke debattører, som med deres kommentarer forurener debatten."

Vi vil ikke fremover være mere aktive mht. at deltage i debatten, selv om vi selv har lavet blogindlæg. Vi vil bare være mere aktive mht. at udelukke bloggere, der generer de bloggere, vi godt kan lide. Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvem disse er, kan de ses under "blogindlæg anbefalet af redaktionen".
 
 
06.10-2011 | 18:01 af Finn M
Humor har også sin berettigelse !
 
 
06.10-2011 | 23:22 af hans andersen
Kære Per og Jess

Håber snart at se jeres udgydelser igen her på Avisen.dk!

Da der ikke censureres i følge Rasmus E, må det være en fejltagelse, at I er blevet banned!

Så mon ikke i begge to får en undskyldning hurtigt? Mit parti er blevet svinet til i årevis!

Det har ikke fået til sletninger!

Det passede LO fint!

Nu synes det som om, piben har fået en anden lyd!

Men det må Rasmus kommentere!

Det er hans blog!

Så nu er det spændende, hvornår han debattere på egen blog!

Der er nogle, der groft insinunerer, at sletning af Per og Jess er politisk bestemt!

Hvad siger du til det, Rasmus?
 
 
07.10-2011 | 07:23 af Isabelle Mandel
Der er da aldrig nogen, der har været det mindste nedladende eller hånlige overfor DF'ere, Hans. Så var de jo blevet smidt ud. Øhhhhhh..................
 
 
07.10-2011 | 19:05 af Knud Sandbæk Nielsen
Til Finn M.:
Casebook, Fakebook, Cakenook, Shakehook, Takelook, Chase Cook, Macecrook...

Det er kun en lærefæbig lyste..., æh, firelæbet tilstå..., arh, foreløbig liste felvsølgelig!
 
 
07.10-2011 | 19:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 19:27 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 19:39 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 19:50 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 20:40 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 20:45 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 21:35 af winnie eldrup
Dorte Bach. melder Jess Skov Nielsen sig på på avisen igen - nu alias Mata Hari
 
07.10-2011 | 21:40 af Kristian Mortensen
Tja en ganske nydelig dame
http://www.freeinfosociety.com/media/images/3648.jpg
Bare nu ikke også Mata Hari laver Harakiri?
 
 
07.10-2011 | 20:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 20:42 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 20:56 af Isabelle Mandel
Sig selv, Dorte - kun sig selv :o)
 
 
07.10-2011 | 21:12 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 21:16 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 21:33 af Kristian Mortensen
Kommentar er blevet slettet.
 
 
07.10-2011 | 21:46 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 21:43 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 22:09 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 23:28 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
07.10-2011 | 23:47 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.10-2011 | 09:53 af Knud Sandbæk Nielsen
Det er for langt.
 
 
08.10-2011 | 10:00 af Knud Sandbæk Nielsen
Gør det mere enkelt, ligesom bonderøven.

Her er et eksempel:

"Personangreb flytter fokus fra emnet, og giver modparten mulighed for at tale udenom - ved at give igen med samme mønt. "

Eller endnu bedre:
"Personangreb er platte."

Og på den anden side:
"Censur af debattører bør bruges lempeligt og kun i yderste nødsfald. Udelukkelse er ikke lempelig. Med mindre der har været adskillige advarsler!"

Jeg kunne have skrevet:''
"Personangreb flytter fokus fra emnet, og giver modparten mulighed for at tale udenom - ved at give igen med samme platte mønt." - men her ses, at det ikke er smart at pakke et værdiladet ord ned i en strømlinet talemåde...
 
 
08.10-2011 | 10:32 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.10-2011 | 10:48 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.10-2011 | 10:35 af Isabelle Mandel
Helt enig i din klare formulering, Knud - indimellem bliver man bare så irriteret på meddebattører - fx hvis de ikke svarer på spørgsmål. Tag fx liberale Merete. Jeg stiller to meget enkle spørgsmål til hendes indlæg om de stærke unge og får intet svar. Jeg stiller spørgsmålene igen. Måske har hun glemt dem. Jeg får stadig intet svar. Den slags gør mig faktisk irriteret på HENDE.
 
 
08.10-2011 | 10:59 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.10-2011 | 11:06 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.10-2011 | 11:57 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
08.10-2011 | 12:54 af (Slettet bruger)
Kommentar er blevet slettet.
 
10.10-2011 | 03:21 af hans andersen
Hej Dorte Bach

Det er faktisk rigtigt sjov, at du skriver eksakt som din bror!

Dit danske er lige så uangribeligt, som Per's!

Jeg har en gryende mistanke om, at det er Per, der er opstået som hermafrodit!
 
 
10.10-2011 | 03:39 af hans andersen
Nu mangler vi bare, at Jess genopstår, så er alt ved det gamle!

Problemet er i alt sin enkelthed, at Emborg ikke tør debattere!

Det skriger jo også af uretfærdighed, at han ikke kommer med eksempler på overtrædelser af debatreglerne!

Forøvrigt..... Hvor står det med tre gange advarsler og derefter udelukkkelse?

Hvis det står til troendes, så er både Per og Jess blevet udelukket på forkert grundlag!

Tør Rasmus E. overhovedet svare på sin egen blog?
 
 
© Copyright 2013, Avisen Aps
Avisen.dk er ikke ansvarlig for indhold fra eksterne Internet sites