Berigtigelse: Misvisende foto i artikel
Avisen.dk beklager forkert foto i artikel om villaejeres brug af polsk arbejdskraft.


Avisen.dk bragte mandag 25. april en artikel, hvor der ved en beklagelig fejl var indsat et forkert foto.

Artikel havde overskriften '83 kroner i timen: Villaejere køber billig polsk arbejdskraft.'

Der var i den oprindelige artikel indsat et foto af et hus med et skilt fra Lind & Risør foran.

Men Lind & Risør har intet med artiklens indhold at gøre, som man ellers kunne komme til at tro. Billedet blev derfor fjernet.

Avisen.dk beklager fejlen.

Følg os på Facebook

Så får du nyheder direkte leveret, og kan deltage i debatten på vores artikler.